big scale auto`s

goeden dag,
ik heb een vraag,zijn er ook mens die in etten-leur of ongeving met deze auto`s rijden.(offroad)
het lijk ons leuk (ik samen met mijn zoontje) eens samen met ander mensen te rijden,en ook om ervaaringen te delen,
groetje pierre

Achter in de schoenmakershoek heb je een gemeenteopslag met allerlei hopen zand....kun je ook wel tekeer gaan. Terrein is groot zat volgens mij....

rij jij daar ook,maar waar is dat dan ergen in de schoenmakershoek.
Ga daar ook weleens rijden ja, tja hoe leg ik dat het makkelijkste uit? Vanaf de rijsdijk ri Z'bergen niet richting 7 bergen maar rechtdoor. Langs die tweekappers met rieten kap en dan daar aan het einde van die straat is het....even onder de slagboom doorkruipen en dan maar gassen.....

Ook ik rij wel eens met z'n 3-en in de schoenmakershoek, dit jaar nog niet, maar de langere avonden komen er weer aan!.

Wij rijden echter geen Bigscale, maar 1:10 Hoboa SC (elektrisch).

Je kunt daar inderdaad aardig goed rijden, zeker de combinatie van verhard (met stuifzand erop) en onverhard. Prima om wat te bashen!

Ik verwacht dat ik volgende week in de avond wellicht nog eens ga kijken of ergens in het weekend.

Andere optie is naast de Roto Smeets (parallelweg in Etten-Leur). Een groot terrein! Daar wil ik dit jaar ook nog eens gaan rijden als ik tijd heb!

Deze zondag ben ik in ieder geval in Wouw, waar de B.O.M.B. een nieuwe off-road baan heeft aangelegd. (helaas voor jullie, niet voor big-scale).

Maar mocht je meerdere auto's hebben, het is in ieder geval lekker in de buurt!

Hoi Pierre en andere,
net nieuw hier heb een Marder en mij lijkt het ook wel leuk om eens samen met een ander te rijden. Ik heb het voordeel dat ik achter het huis kan rijden, zowel ruw terrein als op gras.
Misschien is er eens een afspraak te maken.

Hoi Pierre en andere,
net nieuw hier heb een Marder en mij lijkt het ook wel leuk om eens samen met een ander te rijden. Ik heb het voordeel dat ik achter het huis kan rijden, zowel ruw terrein als op gras.
Misschien is er eens een afspraak te maken.

hoi rkuijk

dat lijk ons gezielig,
.kom je ook uit etten leur

Laatst bewerkt:
rijden ook

goeden dag,
ik heb een vraag,zijn er ook mens die in etten-leur of ongeving met deze auto`s rijden.(offroad)
het lijk ons leuk (ik samen met mijn zoontje) eens samen met ander mensen te rijden,en ook om ervaaringen te delen,
groetje pierre

ik en mijn maat rijden ook vaak wij wonen omg roosendaal wij rijden nitro onroad en off road alleen wij kunnen nog geen goede plek vinden om te rijden wij proberen het binnekort naast de kart baan in roosendaal

ik en mijn maat rijden ook vaak wij wonen omg roosendaal wij rijden nitro onroad en off road alleen wij kunnen nog geen goede plek vinden om te rijden wij proberen het binnekort naast de kart baan in roosendaal

en zijn jullie al geweest @ de kartbaan.
ben benieuwt hoe het was daar,

Vanavond wellicht weer eens in de Schoenmakershoek rijden met de 1:10 Hobao. Als het een beetje meezit wellicht ook nog 2 andere Hobao's.

Voor onroad ligt er een heuse baan in de buurt.

Ga daar ook weleens rijden ja, tja hoe leg ik dat het makkelijkste uit? Vanaf de rijsdijk ri Z'bergen niet richting 7 bergen maar rechtdoor. Langs die tweekappers met rieten kap en dan daar aan het einde van die straat is het....even onder de slagboom doorkruipen en dan maar gassen.....

ben al een paar keer op zoek geweest maar ik kan het echter niet vinden,
weet je misschien ook de straat naam,

Back