Net zoals het accu-wisselsysteem van de nieuwe 600 pro, komt align ook binnenkort met het syteem uit voor de 700e v1 en v2. "latch-type" reciever mount... druk op de knop en accu's wisselen. ik kijk er alvast naar uit, verleden tijd met het gepruts van strapbandjes om je accu's op de juiste plaats te houden ben eens benieuwd hoe het in elkaar zit, volgens mij moeten de accu's er wel langs voor uit.... groetjes
Idd is wel een mooi systeem, en je accu's moeten er inderdaad voor uit.. Alleen lastig zoals bij mij waar de regelaar achterop zit en je de accu draden zo kort mogelijk wilt houden..
had ik nog niet aan gedacht, maar als je goed kijkt zie je dat de regelaar bij afgebeelde 700 ook achterop zit, bij de mijne ook trouwens
wat ik juist zo mooi vind van mijn 700e is dat ik de canopy er niet af hoef te halen. zou mooi zijn als ze dit systeem zo gebruiken dat dat alsnog kan, en ook moet je nu de accu's op de slee gaan verschuiven om de CG goed te krijgen want zo te zien is dat punt van de slee nu vast. Wat wel mooi is dat de rails nu helemaal naar voren lopen en je geen duure kde ontvanger mount nodig heb met de rails. Denk niet dat het er bij mij op komt.
Was mooier geweest dan als het lipje een los deeltje was geweest die je op meerdere posities kunt bevestigen op de rail, i.v.m. het COG. Bedenk me net, kan je de lipo dan simpel niet gewoon verder naar voren vaststrappen? Zou ook mooi zijn als Mikado een keer met zoiets uitkomt voor de 600, stonden we van de week toevallig naar te kijken.
Zo denk ik ook over, eenmaal je de juiste postitie gevonden hebt om het plaatsen van de lipo's op de slede, is het een koud kunstje om het cg goed te krijgen. Wat betreft de lipo's langsvoren inschuiven, ik neem er altijd de canopy af, ook om zeker te zijn kwa controlelampjes van de ontvanger, flybarless-unit,...