Mijn black pearl is gevallen en 1 van de antennehouders is afgebroken. Ik vroeg me af of er hier vervangstukken van bestaan? Of beter proberen solderen? 1 van de pinnen op het kopje is ook afgebroken. Bedankt!
Mischien heb je hier wat aan, zelfde issue. immersion-video-tx-antenne-connector-los opgelost met een klein draadje.
Bedankt voor je bericht, helaas is er ook 1 van de 3 pinnen afgebroken op het stukje zelf, Dit lijkt me onherstelbaar op het eerste zicht
Als de spoortjes op de print nog intact zijn dan kun je het nog weer solderen. Anders is het behoorlijk onherstelbaar ben ik bang..
Lijkt erop dat je sporen nog intact zijn. Als de connector stuk is kan je deze wel op ebay vinden. PCB mount rp-sma. Even opletten dat je dezelfde uitvoering hebt. En dan weer netjes terug solderen. Als de sporen wel stuk zijn voorzichtig net erachter schoon krabben tot je koper ziet. Dan daar op solderen. Eventueel dun draadje erbij solderen. Connector dan wel even vastlijmen met 5 min epoxy ofzo.
Dat ligt eraan hoeveel ervaring met dit soort dingen je hebt, zou ik zeggen, maar het is inderdaad wel te fixen Is overigens niet bijster goed voor de performance van je systeem, want 5.8 GHz