Blade F5J XTail

Discussie in 'F5J' gestart door antoine kusters, 13 jul 2023.

1. antoine kusters

antoine kusters

Lid geworden:
    9 aug 2008
  2. F3J-Karel

F3J-Karel

Lid geworden:
    24 sep 2008
    Nee geen ervaring, ziet er leuk uit echter als je op de plaatjes inzoomt ............ geen top kwaliteit. Is ook wel in Europa te vinden o.a. bij EMC-Vega; Hepf en Flash RC maar nergens op voorraad.

Het is maar wat je verlangt van een model, de prijs lijkt prima ! Een goed bewezen F5J kist is al gauw 2 a 2,5 keer deze prijs.

Wil je een goede instapper รก la een F5J kist kijk dan eens naar een Shadow van NAN : F5JPRO - Shadow 2 F5J

Zie ook : Hulp/info aanschaf composite F5J/thermiekzwever | ModelbouwForum.nl

3. Hein.z

Hein.z

Lid geworden:
    26 jul 2019
    Ik moet zeggen dat het me niet duidelijk is hoeveel van die imperfecties uit de mal zijn gekomen en hoeveel bij het klunzig monteren van de servos en hevels.
    Voor dat geld (600) zeker geen slechte deal voor een molded 3.3 m vliegtuig. Maar het moet passen bij wat je wilt. Ik ben wel heel benieuwd hoe hij vliegt
    eigenlijk.

(Het oppervlak van mijn zelfbouw supra is nog vele malen slechter ... en toch ben ik er erg mee in mijn nopjes!)

funpeter7823 vindt dit leuk.
  4. easy

easy

Lid geworden:
    15 sep 2011
    Vraag me af of het mogelijk is om rechtstreeks bij rcrcm te bestellen..? Is info gevraagd bij aerobertics maar dat gaat wel heel lang duren dan..

5. easy

easy

Lid geworden:
    15 sep 2011
    Hepf heeft hem in voorraad nu..

Maar ik denk dat iedereen hier blijkbaar wat bij zijn vertrouwde spul blijft hangen :)

En ik heb nog een oude Sharon f3j gekocht om op te lappen/ elektrisch te maken..

En 1tje van art hobby, de solius 3.1m. Maar dat is een 1.5kg wegende houten plank en geen f5j vezel toestel :)

Deel Deze Pagina