Ik ben druk aan het oefenen met mijn msr, echter merk ik dat rondjes rechtsom prima gaan alleen linksom lukt niet. De heli gaat alle kanten (soort van tbe), ligt dit aan mij of is dit een eigenschap van de msr (45 gr swash)? Er zit geen speling in de kop ofzo, servo's reageren ook normaal
Heeft de MSR een eigen motortje op de staart zitten?? Ik ken die wel van de MCP-X, dat die soms naar rechts perfect gaat, maar naar links meer moeite heeft. Omdat dan het motortje wat meer moet trekken. Met welke zender werk je met de MSR?
In de DX6I de standaard instellingen gezet? bedoel volgens handleiding? kan zomaar ergens een instelling anders staan, precieze oorzaak kan ik je niet geven. Ik had in de mcp ook zo, dx6i ingesteld. toch niet goed, toen reset en nog een keer. Er was wel enig resultaat, maar later bleek toch het motortje niet jofel meer te zijn. Je moet dus van alles bekijken, soft en hardware matig. succes
Hallo fockarty dit komt ook voor bij de blade 120sr ook een fp heli. Dit komt om dat de staart rotor rechts zit en bij de 120sr bochtjes naar links ook moeilijk gaat. Wat je nog kunt proberen is de links van de flybar even er af halen en er weer op nieuw op de bals klikken mischien dat je dan van dat tbe af bent. Het wil met een crash nog wel eens gebeuren dat de links half op de bals zitten dan krijg je ook het tbe effect M.V.G
Hey Ik had dit eerst met mijn MSR ook, maar na het correct afstellen van de swashplate is dit er al heel ver uit! Het laatste beetje heb ik eruit gekregen door de staartbladen met de hand wat te buigen dat ze net iets meer pitch hebben! Groeten
Top, bedankt voor de tips. Morgen gaat de zender preventief retour fabriek. Hij blijkt uit een foute batch te komen... Nog van de terug roep actie van 2 jaar terug.... Gas pot deed beetje raar/niks meer