Mensen, Herb deze in de lokale shop zien staan maar op het net is gewoon weinig tot niets terug te vinden over deze tweemotorige kist. bmimodels Pros : -Balsa (een verademing tussen de foamies door) - setup is budgetvriendelijk ( 2 x 350 watt) - Batterijen heb ik liggen -servos ook.... - geen alledaagse vlieger. Spreekt me wel aan als winterprojectje Stevo
Atr-72 Stevo, Heb je die kit ooit nog gekocht? Ik ben dan benieuwd naar je setup. Heb er gisteren 1 gekocht. Kon hem niet laten staan voor € 125,-. Met vriendelijke groeten, Eric Schumacher
Hoi Eric, Ik ben ook op zoek naar een ATR 72. Er is inderdaad heel weinig over te vinden. Bij welke shop heb je die van jou gekocht? Hadden ze er daar nog meer staan dat je weet? Alvast bedankt! Groet, Marvin
Eric, Ik had dit draadje geopend om te polsen of er mensen waren die hem hadden, aangezien er geen respons kwam heb ik maar de twin otter aangeschaft waar dan wel weer iets over te vinden was. (en vandaar ook de verwarring in ons Pb verkeer vermoed ik) De ATR is nooit een groot succes geweest, waarom weet ik niet, heb de doos overlaatst nog in mijn handen gehad en het zag er middelmatig uit (maar dat is met de twin otter niet anders) Die Polycote ECS is gewoon niet strak te houden, makkelijk aan te brengen voor de fabrikant, heel veel detail in te verwerken maar gewoon een rommeltje (drogende pruim....) bij wisselende temperaturen. Voor de prijs die ik ervoor betaalde blijft het natuurlijk een heerlijke kist. Stevo