Ik weet het, het is beetje vlug om al over BNK3 te beginnen terwijl BNK2 nog moet gereden worden, maar iemand moet toch de eerste zijn Ik zou graag aan BNK3 willen komen deelnemen maar zit wat inde rats met mijn familiale planning. Vraagjes: 1. Kunnen we daar op zaterdag ter plekke met de caravan logeren? 2. Kunnen we daar elektriciteit (en water?) hebben voor de caravan? 3. Zijn er in de buurt nog andere kindvriendelijke activiteiten, waarmee ik mijn twee zoontjes kan verstrooien? alvast bedankt Ludo
1. normaal gezien wel 2. normaal gezien wel 3. aan de molen is er volgens mij wel iets speeltuin achtig maar dat is al ver weg om ze zonder erbij te zijn in de gaten te houden. Er is wel veel speelruimte beschikbaar. Arjan of andere zal je alles kunnen bevestigen en/of beter uitleggen.
Kamperen kan, maar er word geen vergunning aangevraagd bij de gemeente dus dit is geheel op eigen risico. Nou kan ik me niet herinneren dat er ooit problemen zijn geweest maar het blijft "wild kamperen". Elektriciteit ligt er vanaf zaterdag. Al is het niet de bedoeling dat hier de airco van de caravan etc. word aangesloten. Water weet ik zo niet. Voor de kids: Het ligt naast een wieler / skeelerbaan. En achter de molen (+-150m) ligt een speeltuin dit is echter niet in het zicht. Er ligt ook een voetbalveldje met goals maar ook dit is uit het zicht.
ach, da's prima. Water neem ik gewoon mee van thuis uit. Elektriciteit zou gewoon voor een paar lampjes zijn en als er in de buurt gewoon iets is waar ik met de jongens 'ns naar toe kan, dan is dat voldoende.
inschrijvingen graag naar: inschrijving.macvlijmen@gmail.com klasse: naam: freq: transponder: overige vragen e.d. nog altijd gewoon via: info@macvlijmen.nl
Onze wouter staat weer scherp. Dacht net hetzelfde maar hij was me voor. Arjan, Kan er op eender welke (zon)dag gereden worden op vlijmen ? Ik zit nl. de dag voor het BNK en het weekend ervoor vast met andere afspraken en vlijmen is een piste waar ik toch graag op voorhand wat gereden heb.
Ik sprak Q even aan ivm de banden die we daar nodig gaan hebben. Natuurlijk gaat het in 2WD om de Losi Bigshots maar welke compound wordt daar gebruikt? IK vermoed Red ... of ben ik mis? Q vertelde me ook dat ze als voorbanden de Losi ribbed-banden gebruiken in de silver compound. Blijkbaar bestaan die banden in een wide-versie maar ook small (of slim). Ik vermoed dat de slims beter gaan zijn ... maar die zijn alvast niet verkrijgbaar bij MCM. Kan iemand zeggen welke voorbanden we best klaarleggen en waar ik die kan kopen/bestellen? alvast thx.
Hey Ludo, Achteraan: red altijd goed. Silver soms goed, maar zal nooit ineens veel sneller zijn. Dus koop gewoon red. Vooraan: ribs heb je niet in echte 'slim' versies zoals de 2wd schum mini spike voor 2wd. Alle ribs zijn bedoeld om op een brede velg te lijmen. Maar! Er zijn er vrij veel die ribs op een smalle velg lijmen, dat geeft wat meer stuur als de ondergrond niet kei hard en nog wat stoffig is. Vooral meer ingaand stuur, ik ben geen voorstander Normale losi rib is 7202, dus als je losi wil kopen, pak je die. Compound: red, silver, pink. Zelfde als met achterbanden vind ik, red altijd goed, silver soms meer stuur bij lossere ondergrond. Pink nog nooit gekocht, in bergschenhoek zijn er vrij veel voorstanders van. Proline heeft een wide rib, en een low profile rib. Compound altijd M3. Wide rib is goed bij niks stof, en ultra harde grond (zijn banden die standaard bij B4 geleverd worden). low profile rib is gewoon altijd goed Dus als ge het uzelf makkelijk wilt maken, dan pakt ge Proline low profile ribs, en kleef ze op brede velg. Geen gedoe met compound, want er is enkel M3. Ik heb de laatste 3 jaar alle zand bnk's met deze banden gereden... (behalve 1 keer in vlijmen, dan gingen taper pins ineens ook goed, omdat toen elke heat de baan stofvrij werd gemaakt http://ecx.images-amazon.com/images/I/41VO8vjdRLL.jpg)
ok, THX dus Losi bigshots Red voor achteraan en ne Proline Low Prifile ribbed vooraan ... en om de bandendoos op te vullen ook nog een setje taper-pins Ander vraagje: verslijten die Proline ribbed-banden ook? Voor zover ik me kan herinneren gaan zo'n ribbed banden lang mee, de bigshots zullen wel regelmatig vervangen moeten worden (twee sets op een dag?)
Ja ribs gaan lang mee, maar het scherpe is er wel vrij snel af. Maar dan zoek je gewoon een setup voor niet mega scherpe ribs Achteraan, hangt heel hard van de baan af. als het kurkdroog is dan slijten die zachte banden super hard. Als het nog beetje vochtig is dan slijten die bijna niks.
hey ludo ik zou ook net als flipside zegt big shot red achter steeken,altijd nat of droog. vooraan inderdaad Proline low profile ribs m3 of losi 7202 rood smal gelijmt dat heeft mijn voorkeur maar dat is persoonlijk. die taper pins kan ook maar ik denk dat er maar wienig mensen daar een voordeel uit haalen. gr tom v D