is het mogelijk een schaal 1 / 10 tourcar body op een schaal 1/10 stadium truck passen te maken of verschillen de maten van de auto's zo erg dat het niet gaat passen het lijkt mij namelijk erg gaaf om een ford mustang shelby gt 350 kap op mijn hpi nitro rush evo te zetten teraad zal t wat aanpassinkjes vragen maar zou t mogelijk zijn en zou t ook nog mooi zijn of zou t geen gezicht worden als het al past dus kortom kan het zou t veel aanpassingen vergen zou t dr mooi op worden en zou t niet zonde van t geld zjn zijn dr hier al meer mensen die een on the road kap op een off the road stadium truck hebben gemaakt zoja foto's zijn welkom zodat ik vast een indruk kan krijgen of t mooi staat of niet
verder lijkt t me ook erg gaaf om bij voorbeeld een kever kap ( oud model ) of een hotrod kap of een caddy escilade dr op te maken maar wil wel graag weten of t makkelijk kan en als dat t geval is ga ik t waarschijnlijk wel proberen dan heb ik nog es wat apparts in tegen stelling tot de standaard gespoten hpi bodys
op me wild-dagger (tamiya), past gewoon een standaard tamiya kap, van een TT-01 of TL-01, de gaten voor de pody post zijn exacht het zelfde de body posts kap gaten van me TRF-kap auto is voor goed, maar achter weer breder omop me wild-dagger te zetten. ik heb ooit een Tamiya mini kap 1op8 gekocht toen de achterstebody posts aan gepast, dmv aluminium en iets langere aandrijf-assen, velgen +4 offset, en voila, mini 4x4, helaas geen foto van.