Ik heb nu een Happy Hunter gekocht via MP en zeer naar wens, alleen de originele boegschroef is aangedreven via een tandwiel, maar lijkt wel of deze versleten zijn ?? heeft totaal geen water verplaatsing. Zo hier en daar leest ik dat deze niet best werkt, dus mijn vraag heeft iemand een goede hint als nieuwe boegschroef ( Ik zie veel voorkomen op internet het merk Raboesch ) Maar welk type past dan in de Happy Hunter ( dikte van de buis zou 29 MM moeten zijn en de breedte 33MM Ik hoor graag van iemand hoe of wat en alvast bedankt, Martin
In mijn Hunter zit de raboesch 108-05 als boegschroef. Dit werkt goed en is niet overpowered voor dit schip.
Hallo Edwin, Ik dacht ook aan dat type, maar die past dus goed, mooi om te weten, heb je nog hint bij welke winkel te kopen. Gr Martin
Hier al eens gekeken?? http://www.modelbouwshopnederland.nl/c-200649/boegschroeven-bowthrusters-raboesch/ Groet, Polite.
Meestal als ik iets nodig heb kijk ik bij rc-point in beugen. Maar ik denk dat zoiets persoonlijk is waar je je spullen aanschaft.
Top mannen, ik heb hem besteld de 108-05 en ben begonnen met inbouwen, mooi spul dat raboesch, werk stuk beter dan die van robbe zelf, en vooral minder geluid. Bedankt zover