Mijn Boscam 400 mW tx Boscam TS353 5.8G 400mW FPV Transmitter word ineens heel heet Ik meet meer dan 60 graden. Voltage input 12 volt (nagemeten) met behulp van een ubec Wat kan dat zijn? Is is ie overleden? Ubec word ook heel warm Groet Daan
Binnenshuis e.d. Moet je ze een beetje koelen. Niet te lang aanhouden. Ook niet aanzetten zonder antenne. Of misschien is er iets mis met je antenne.
Dat zou het kunnen zijn. Had er geen antenne op Waarom word ie warm zonder antenne? dat wist ik dus niet dat dit niet mocht 8O Edit: helaas, hij word met antenne ook heet. Ik meet nu 81 graden en oplopend. En dat binnen enkele secondes
Zonder antenne,dan kan hij zijn vermogen niet kwijt en als je pech hebt fik je hem nog op ook! Zit een iets ander verhaal achter maar das me te lang om te typen...
Dan ben ik bang dat het bij mij telaat is. Weer wat geleerd. Zal dus een nieuwe moeten kopen Bedankt voor de input jongens
Lang verhaal kort.. zonder antenne stuurt hij die 500mw terug de zender in. Kijk eens naar een filmpje van flitetest over fpv beginner daar leggen ze het percies uit;-) wel jammer dat je dat nog niet eerder gehoord had.
Ja duidelijk verhaal. Idd ben ik dit verhaal nooit eerder tegen gekomen helaas. Ben wel blij dat het een duidelijke oorzaak heeft. Thanx
Normaal word de video zender ook wel een beetje warm zeg iets van 40 graden, dat is normaal. Alleen als je vliegt en je hebt hem in de luchtstroom blijft hij toch wel kouder.
Hij zit op mijn handheld gimbal. Maar normaal word hij een idd een beetje warm. De antenne haal ik er altijd af anders past hij net niet in de koffer. Nu wilde ik even wat testen en had de antenne er dus niet opgeschroefd. Helaas pindakaas