Bouw Smit Rotterdam

Discussie in 'Werkschepen' gestart door ton van rossum, 30 dec 2005.

1. Aangezien ik bezig ben met het bouwen van een Smit Rotterdam, hierbij wat foto's
    PS let niet op de kwaliteit, foto's zijn gemaakt met mobiele telefoon.

2. penneman

penneman Guest

hallo ton,

ik heb eens een vraagje off-topic

ik lees dat je deze foto's getrokken hebt met een gsm -camera?
    hoeveel pixels?

momenteel leen ik een digitaal fototoestel als ik hier eens iets wil posten ,nu is mijn gsm aan vervanging toe en had ik gedacht zo'n toetsel te kopen met ingebouwde camera
    alleen heb ik niet echt een idee hoe de kwaliteit van zo'n foto is :goedkopere toetsellen hebben zo'n vga camera met 760x 480 pixels

gr

3. Hoi penneman,

De foto's zijn gemaakt met een sony ericsson K750i. Deze gsm heeft een 2 megapixel camera maximaal 1632 x1224 pixels.
    Verder bevalt de telefoon ook goed, veel functies die je niet allemaal zult gebruiken, maar daar kom je tegenwoordig niet meer onderuit.

Gr. Ton

4. penneman

penneman Guest

hallo , dan heb je die foto's moeten comprimeren om ze hier gepost te krijgen?
    of kan je die resolutie van zo'n gsm fototoetsel al instellen voor je die foto neemt?

gr

5. F.van.Gent

F.van.Gent In Memoriam

Lid geworden:
    17 aug 2004
    @penneman :oops:
    Ik heb er wel geen verstand van: van dat foto gebeuren.
    Maar volgens mij moet je toch: met welk soort camera je de foto.s ook maakt. :roll:
    Naar je COMPUTER en dan gaat dat toch automaties????
    dat comprimeren. :D :D

6. penneman

penneman Guest

vorige foto's heb ik getrokken met een geleende digitale camera ,bij deze camera kon je de resolutie instellen op 760 x 480 pixels ( dacht ik)

net het maximale " formaat" dat foto's op deze site mogen hebben ,zodoende moest ik ze niet comprimeren om ze hier te kunnen posten

gr

7. ErikDijkstra

ErikDijkstra Guest

je zou nog wel even in je eerste posting de foto's kunnen veranderen.
    Je moet dan het woord "thumb_" eraf halen en vervangen door "normal_".

je zou het ook helemaal kunnen weglaten maar dan worden ze iets te groot soms (in jou geval volgens mij niet.

Groet,
    Erik[​IMG]

8. Erik,
    bedankt voor de tip.

Gr. Ton

Deel Deze Pagina