hallo, nou ik heb ze binnen hoor de tekeningen van de happy hunter. is er iemand die deze ook heeft gebouwd ? en die voor mij wat foto`s heeft van met name de opbouw en de achterkant van de opbouw. want als ik het goed heb gezien op de tekenig zit de sleeplier in de binnekant van de opbouw ???( maar dit is niet erg duidelijk te zien) Dus als iemand mij kan helpen met wat foto`s ( detail ) dan ben ik daar heeel erg blij mee. alvast bedankt allemaal. Patrick
Hallo Patrick, Hopelijk heb je wat aan de volgende site, daar staan een aantal mooi foto's op van de Hunter: http://home.t-online.de/home/joe.bayer/hunter.htm Groetjes, Droopy
Bedankt droopy, ik heb hier wel wat aan maar het zou het mooiste zijn als iemand foto`s heeft van het bovendek zonder ( kasteel ) en ook van het ( kasteel zelf ) zodat ik goed kan zien hoe de wanden lopen. Of heeft misschien iemand een bouwbeschrijving van deze boot? groetjes, Patrick
Of kom samen naar de werkschepenforumdag in Den Haag :lol: Heb je alle tijd om te kletsen....... Groet, Ronald