bouwtekeningen

Discussie in 'Werkschepen' gestart door mark, 25 mei 2002.

1. mark

mark Guest

hallo robert,weet jij eventueel sites waar ik bouwtekeningen af kan halen??

2. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    zijn zowat niet te vinden..

Hallo Mark..

Ten eerste: wat voor tekeningen zoek je?

Ten tweede: Helaas, ik ben ook menigmaal op zoek geweest naar sites met tekeningen maar heb nooit wat gevonden, ikzelf ben dan vooral op zoek naar tekeningen voor modelschepen.

Robert

3. mark

mark Guest

IK zou eigenlijk wat tekening en /of foto's willen hebben van een Nederlandse duwboot,om die na te bouwen.. ik heb al op www.modelbouwpagina.nl gezocht,en nog geen site gevonden..dus daarom dacht ik dat misschien jij nog een of ander pagina wist...
    Ik heb al eens een duwbootje gemaakt,zonder tekening,dus gewoon uit het blote hoofd,hij is ong. 40 cm lang en ong. 15 cm breed met een vierbladschroef van 4 cm. Maar nu wil ik dus een echte grote duwer maken met eventueel schroeven van 7,5 cm. dan weet je ong.hoe groot hij moet worden.. maar daar heb ik dus een bouwtekening en/of foto voor nodig,want ik weet eigenlijk niet goed hoe ik moet beginnen..ik dacht eigenlijk een beroep te doen op de gebruikers van deze forum.
    Maar waarschijnlijk heeft niet iedereen fotos en bouwtekeningen in z'n computer staan...dus zoek ik eigenlijk een site waar ik event. fotos en bouwtekeningen kan downloaden.

4. Jan Kortbeek

Jan Kortbeek Guest

5. mark

mark Guest

:p dank je wel voor de tip Jan... :p

6. Jan Kortbeek

Jan Kortbeek Guest

no thanx at all

groeten

7. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002
    Op mijn site kun je de tekening van de crackerbox downloaden, klik op de link onderaan in deze post.................Peet....................... :roll:

8. antonio

antonio Guest

tekeningen

ik heb wel wat tekeningen voor je, maar wat zoek je precies, een duwboot of een sleper?? mail me anders eens, dan mail ik wat door. het zijn geen uitgebreide tekeningen hoor, meestal alleen een generaal plan, evt met een bovenaanzicht.

9. patrick

patrick Guest

Hoi,

je kan tekeningen bestellen met eventueel de romp bij de volgende site

www.scheepsmodelbouw.be

heb hier zelf de happy hunter van daan ( in middels in aanbouw)

veel succes,

patrick :D

Deel Deze Pagina