Beste, Ik ben een Nederlandse Belg uit Gent en studeer Film in Brussel. :Fade-color Een tijdje geleden ben ik geïnteresseerd geraakt in multicopters en vooral hun mogelijkheid om luchtbeelden te maken. Daarom ben ik een projectje gestart, zie hier het bouwverslag: 15/08/2012 Na de ARF DJI NAZA F450 set ontvangen te hebben beginnen bouwen, hier het resultaat: Nu nog wachten op een aantal pakketjes: - op Rc Fly-fun met DXi Transmitter, AR6210, lipo batterij (2200ma) en lader. - en nog een gimbal uit hongkong. Iemand nog tips of zaken waar ik voor moet opletten? Groetjes Michiel
Tis deze geworden: MC6500PRO 2 Axis Camera Mount Gimbal w/ 2 servos X450PRO X650 V4 V8 $209.67 Free Shipping @GoodLuckBuy.com lijkt me een beetje Chinees, maar tis het proberen waard, zeker als noob zijnde maakt het nie uit alsk er eens mee crash..
willdo. Trouwens enig idee welke batterij ik moet gebruiken voor de F450 met het gewicht van de gimbal (118g) en gopro (300g) erop met 10" props? grtz
Een 3S, maar welke capaciteit hangt af van hoe lang je wilt vliegen. Een 4000mAh zal je zo'n ~12 minuten vliegtijd geven.