Ik heb het voorrecht om de beta versie van de SYNDRONES X4 te mogen evalueren. Jacques van SYNDRONES heeft mij het prototype van dit quad / x8 frame toegezonden (ik heb 'm gekocht) en ik zal deze zsm gaan opbouwen. En ik wil het graag delen met jullie. Na het bouwen van mijn SYN700 ben ik érg te spreken over de qualiteit, de robuustheid van en de gedachten achter het ontwerp van de SYNDRONES frames. Met Jacques praatte ik over een eventuele wens voor een nieuw frame. Naast de bestaande (grote) X8 is er naar onze mening vraag naar een kleinere x4 die ook als x8 gevlogen kan worden. Een stevig frame met veel ruimte voor grote lipo's en veel elektronica. Hier wat foto's van de dry-fit met 35-size motoren en 14" props. Ik heb 'm naast de SYN700 gezet ter vergelijk. Binnenkort de detailfoto's en het bouwverslag. Updates volgen zsm ! Voorlopige setup: Motoren : MT3515-9 650kv (188gr) ESC's : 30/40A 600hz esc's Props : XOAR 14x4 PDB : Gryphon / Hungry FC : DJI Naza V1 + GPS of V2 + GPS Rx/Tx : Graupner MX16 + GR-16 of Immersion ezUHF FPV : 5.8gHz FPV 600mw + OSD Camera : GoPro Hero 3 + H3-2D gimbal of Sony NEX5 LiPo : 2x 4S 4500mah of groter Gr, Burg
Lange tijd geen update .. Het proto-frame is te koop Ik heb er helaas werkelijk geen tijd voor om het te bouwen. SYNDRONES X4/8 21.5mm tubes - 710mm motor-to-motor 4x Tiger MT 3515-9 650kv 4x XOAR 14x4 prop Alles nieuw voor een 4S setup. Eventueel incl 4S 4500mah Lipo Super POWER QUAD project voor komende winter. Iemand geïnteresseerd ? Gr, Mark.