Hallo allemaal! Ik ga me eerst even voorstellen Ik ben een 20 jarige student die elektromechanica studeerd momenteel zit ik in het 2e jaar. Ik heb geen enkele ervaring met modelbouw of rc. Dit is dus allemaal nieuw voor mij. Wanneer ik in de problemen zit met mijn build hoop ik op jullie te kunnen rekenen Ontwerp Voor het ontwerp heb ik me gebaseerd op het model van CPO (rcgroups lid) en dat van rcexplorer.se (David Windestål). Voor het frame baseer ik me op het ontwerp van CPO. Het frame is verschillend van beide. CPO gebruikt 135° tussen de voorste armen terwijl rcexplorer.se dit doet met 120°. Het nadeel van deze 120° is dat je de propellers nog in beeld ziet. Dit heb je niet met 130°. Gebruikte componenten De componenten zijn nog niet toegekomen dus kan ik nog niet zeggen of deze goed zijn. EU 3.5mm 3 wire Bullet-connector for motor (5pairs/bag) (EU Warehouse) Digital Metal gear servo 16g/3.9kg/.13sec (EU warehouse) hexTronik DT750 Brushless Outrunner 750kv (EU warehouse) Slow Fly Electric Prop 11X4.7SF (4 pc) (EU Warehouse) Turnigy 2200mAh 3S 40C Lipo Pack (EU warehouse) TURNIGY Plush 25amp Speed Controller (EU warehouse) Turnigy Pure-Silicone Wire 20AWG (1mtr) Black (EU Warehouse) Turnigy Pure-Silicone Wire 20AWG (1mtr) RED (EU Warehouse) MultiWii 328P Flight Controller w/FTDI & DSM2 Port (EU warehouse) Turnigy 4mm Heat Shrink Tube - RED (1mtr) (EU warehouse) INT Front Wheel Steering Arm & Mount Set 40mm (5sets) 10CM Male to Male Servo Lead (JR) 26AWG (10pcs/set) Nylon XT60 Connectors Male/Female (5 pairs) GENUINE Servo Extention Lead 420mm (5pcs/bag) Andere Detachable Fisheye lens Propeller Balancer Tool LiPo Battery Safety Bag AC 100-240V to DC 12V 2A 1-8S Lipo/Li-ion/Fe Battery Voltage 2IN1 Tester Low Voltage Buzzer AC Battery charger iMAX B6 Mobius ActionCam Full HD Sports Camera 1080P Update 1 Links zie je de lenge van de balkjes en recht zie je de tricopter body. Voor de armen gebruik ik 12x12mm geschaard hout. Dit was €1,89 bij hubo voor 2,1 meter. Hier