Welke optie is de beste ? Prijs meegerekend... Geeft een videobril echt een mooi beeld? moet wel een voordeel zijn als je geen last kan hebben van de zon op je scherm ofzo he... Wat denken jullie? ps: niemand wil toevallig een schermpje of bril verkopen? Grtjs , Seb
Bril natuurlijk, op een LCD scherm is in de zon niets te zien, de helderheid/contrast ratio is daarvoor onvoldoende. Mocht je nog een bril zoeken, ik heb nog een Trimersion nieuw in doos, PM maar even als je interesse hebt. Hier moet wel 't een en ander aan gesoldeerd etc. worden voordat deze geschikt is voor het direct aansluiten op een audio/video ontvanger. Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality
Een schermpje met een "doos" er rond is misschien een optie? Alleen... hoe weet je of het scherm niet te traag reageert als EVENTJES je video feed weg is? en je dus seconde(n) met een blauw/zwart scherm zit?
Een bril wil nog wel eens beslaan als het koud is. Een scherm is zo gek nog niet als je die in een bus plaatst...je vrouw kan dan gezellig meedoen en je krijgt het niet koud!!: MVG. Robert.
Ik heb echt plezier van m'n Fatshark. Ik gebruik als babyfoon een 2,4GHz systeem van Elro, die gaat niet op blauw als er storing is.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : FatShark Full Color 640x480 FPV Video Goggles (PREORDER) Pre-order!
Fatshark bij HobbyKing?! Kreeg zelfs een "one time only offer" voor 239$ Gaat de goede kant op qua betaalbaarheid van FPV!
Let op! Da's de base uitvoering, dus zonder ingebouwde ontvanger etc. Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality
Ik heb ook maar de base versie besteld, en elders een kleine 5.8Ghz set voor als ik "mobiel" wil blijven. Het blijkt namelijk dat de ingebouwde 5.8Ghz ontvanger "moeilijke" kanalen heeft waar bijna niets op past. Ik geloof zelfs enkel lawmate.
Klopt, maar is toch wel heel aantrekkelijk zo! Het goedkoopst heb ik hem voor 240 euro gezien volgens mij. Ben er zelf ook nog iet uit of ik 5.8Ghz blijf, of misschien toch ook een andere frequentie wil gebruiken. Misschien kun je hier ook vrij gemakkelijk zelf een ontvanger in bouwen? De ruimte zou er voor moeten zijn. Hm, twijfel twijfel. Heb'm eigenlijk niet nodig omdat ik nog wel even met m'n Trimersion vooruit kan, maar toch...
Ja het dopje zit nog in et frame van de base versie, dus wie weet. Bij FPVhobby.com verkopen ze iig 5.8Ghz modules die je er zo in kunt proppen als vervanger bij de 2.4 en 5.8 versie. En omgerekend is die base versie 180 euro bij hobbyking. De goedkoopste 5.8 versie die ik heb kunnen vinden is 290 euro. Knappe ontvanger dan, als die 110 euro extra moet kosten. Daarom doe ik et zelf maar met een base versie, wat klitteband en een 30cm AV kabeltje.
Nee daarmee ga ik een lange afstand grond station maken. Voor mijn grote kist. Die 5.8Ghz set die ik op mijn hoofd kan plakken met een simpele omni antenne, die blijft lekker compact voor kleine modellen die je bijvoorbeeld in een klein tasje mee op vakantie kunt nemen. Met enkel een foxje en een fatsharkje op zak naar centerparcs lijkt me bijvoorbeeld geweldig mooi. Voor gewoon 500 meter om je heen vliegen is een "stock" 5.8Ghz 100mw setje wel genoeg denk ik.