Hallo Fabiaan, Jammer dat ze de meeneem-heftruck (kooiaap) voor achter op de trailer/aanhangwagen niet meer maken !!
De kooiaap hebben ze al jaren bij Bruder zie links. T-Toys kwaliteitsspeelgoed. Rolly Toys, Bruder, Siku, Universal Hobbies, Britains, Wiking. dan even (top) profi seri selecteren dan vrachtwagens en hierna transport selecteren dan staat hij op de 2e rij rechts.
En als je bij Bruder.de bij de afdeling Support de vraag stelt wat het nummer is, is hij gewoon de bestellen. Inclusief porto +/- 20 euro. Heb er zelf een een paar maanden geleden besteld
hallo, er staat nog zoon bruder vrachtwagen op marktplaats te koop tweedehands. mischien heb je er wat aan . mvg v8-leono
Hallo Fabiaan, Ja, ik ben op zoek naar een Kooiaap voor mijn Volvo bakwagen met aanhangwagen. Deze wil ik ombouwen naar RC Als jij er eentje kan regelen, graag ! Bij voorbaat dank, ik hoor wel wat de Kooiaap kost !
Voor degene die niet geweldig met Duits zijn...... er is ook een Engels gedeelte op de site. en Bruder reageerd gewoon in het Engels terug Groetjes Jeroen