Hallo, Ik vroeg me af of ik het beste een buggy of een Monstertruck kan kopen. Ik wil met de auto overal kunnen rijden. Dus in de duinen bijvoorbeeld of door het mulle zand. Kan iemand me aangeven of dat met een buggy kan of moet ik daar echt een truck voor hebben? Alvast bedankt voor de info, Joris
een auto die hoog op zijn wielen staat grote banden heeft kan beter door mul sand dan een auto met kleine wielen en toch vrij laag op de grond legt. dus volgens mij kan je beter dan een MT nemen
een bugge legt mischien 1cm hoger dan een on-road mischien zit ik er naast hoor maar een MT legt wel 10cm hoger.
Ja een on road heeft niet echt standaard maten hoe hoog ie lig, das ook verschillend per on road wagen.
de meeste onraod liggen een 8mm boven de grond als het niet lager is inieder geval mijn onraod ligt zo hoog een buggy ligt vaak rond de 3cm boven de grond en een MT ligt net iets hoger een paar cm. Als je echt door mulzand wil rijden kijk dan naar de Savage en de T-Maxx deze kunnen daar wel goed door heen en er zijn zelfs banden te krijgen dat je heel veel grip heb in het zand.
Zo'n MadForce lijkt me toch ook wel vet en ik denk dat die ook gemakkelijk door et zand kan :twisted:
Wil je rijden of wil je actie ? De buggy's en de Trucks zijn auto's om echt hard mee te racen terwijl de monstertrucks niet helemaal gemaakt zijn voor de snelle actie.
Wel een goede MT houd een buggy goed bij. Ik zou echt voor een MT gaan en als ik de amerikanen mag gelofen en dat doe ik ook want hun gooien met de auto's is de Savage in die catogarie de beste en het sterkst.
Wel, je hebt toch de HPI nitro MT en de HPI nitro rush evo. Het zijn allebei trucks, alleen enkele verschillen, maar wat zijn dan de doelgroepen van beide ?
Ik heb geen idee maar met MT bedoel ik niet de hpi mt maar MT=Monster Truck en daar bedoel ik een savage of een t-maxx mee