Hallo ik heb een vraagje over een cameratje. ik heb een denver action camera op het oog maar mijn vader zecht dat dat te swaar is. Hoe zit dat? want op youtube zie ik mensen met een gopro maar die blijkt swaarder te zijn. Mijn bedoeling is niet echt om First person te vliegen. maar gewoon met een simpel cameratje te filemen kan iemand mij helpen? het vliegtuig waar nik dit graag voor zou willen is een spitfire van 1080mm Christian Stalenberg.
Kun je het vliegtuig wat beter omschrijven? Het zwaarte punt kan snel beïnvloed worden wanneer het een klein toestel betreft. Een goed camera type voor dit soort vliegtuigen is de Mobuis. Plat, niet te zwaar en toch HD kwaliteit. Prijs is ook redelijk...
Hallo Ard Schell. Bedankt voor uw reactie die cameratjes van Mobius zien er welnerg interessant uit die spreekt mij ook meer aan. Ik hen op hobbyking gekeken die verkopen die ook maar daar staan meerdere met verschillende lenzen Lens a lens c etc. Maar wat doe dat en wat is handig om te gebruiken? Christian Stalenberg.
Hoi Christian, Je hebt 3 soorten lensen. A, B en C. http://www.modelbouwforum.nl/threads/mobuis-lens.224718/ Ik zou persoonlijk voor A gaan omdat het beeld wat natuurlijker overkomt en bij een eventuele crash is ook gelijk je groothoek lens niet kapot. Die bij B en C vrij ver uitsteekt. Op YouTube kunnen je de verschillen qua film opzoeken. De Mobius is ook geschikt voor lichte FPV doeleinde vanwege de video uitgang. Let wel! er zit een kleine vertraging in het beeld en altijd met een voeding voor de Mobius vliegen! Voor gewoon een paar leuke opnames is dat natuurlijk niet nodig.... Veel plezier!
bedankt voor uw reactie. Weet u mischien waar ik deze kan kopen want als ik deze bij hobbyking bestel moet hij uit het internatial warehuis komen. Waardoorje volgens mij invoer rechten moet betalen. Welke website / virma verkoopt deze ook die een beetje betrouwbaar is?
De denver is indd te zwaar en niet echt een goede optie mn broertje heeft hem mr tis geen qualiteit camera, ik zou voor een mobius gaan van Hobbyking kwa prijs qualiteits verhouding is deze erg goed