Iemand die bekend is met dit merk? Het juist iets over gelezen, moet ook een goede monstertruck zijn. Iemand enige ervaringen? Is het vergelijkbaar met Savage 21?
Ik zou voor de Savage of de T-Maxx gaan deze auto's komen meer voor en zijn ook meer tuning/onderdelen voor te krijgen. en Carson is toch een iets minder kwaliteits merk dan HPI en Traxxas.
Samuel, Je moet niet zo met je hoofd tollen. Ga voor de HPI je hebt er een wereld auto aan en het is geen miskoop.
de carson rockwilder is nog niet zo bekend komt omdat die nog niet zo lang bestaat was pas lever baar in mei dit jaar.
btw de T-maxx en de Savage kunnen een aantal de zelfde onderdelen hebben net als de banden en nog een aantal dingen!! als ik jou was zou ik gewoon de gene kiezen die je mooi vind en wat je allemaal op je auto wil hebben!! de T-Maxx heeft iets meer snufjes achteruit, elektrische starter etc. maar de savage is weer een stuk groter als de T-Maxx..........
De Rockwilder heeft als nadeel dat het gewoon een getransformeerde buggy is. De auto is dus op basis van een buggy-chassis. Alleen heeft de auto langere draagarmen, grotere veerweg en veel grotere banden. Tevens is de overbrenging aangepast en nog wat andere dingen. De Savage en T-maxx daarentegen hebben speciale monstertruck-chassis. Dat betekent dat ze veel meer bodemspeling hebben, betere suspensie voor het echte ruwe werk en daardoor minder snel vast komen te zitten en dus veel beter presteren in het terrein.
Voordeel vd getransformeerde buggy´s is wel dat als je dr een dikke motor op wilt zetten, dit kan, bij de savage en de T maxx zit je altijd aan trekstartmotoren vast, enne wel eens een wedstrijdmotor met een trekstarter gezien ????, Verder vind ik de Savage en de T maxx errug veel plastic voor het geld, wordt een beetje misbruik gemaakt van de Naam......... Maar ja , je kunt het beste gewoon een keertje naar een winkel gaan die de diverse modellen heeft staan en dan zelf vergelijken, zoveel mensen zoveel meningen...Peet............8)