carson wildcat

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Rick St., 6 dec 2003.

1. Rick St.

Rick St. Guest

eeey mensen.. 8) ik heb zo op wat topics gelezen dat carson niet egt stevig is.. :? maar dan heb ik toch een mooie gezien die ik nu ga kopen... en dat is de wildcat.. ik heb hem een kwartier bekeken en hij zag er heel stevig uit... veel alu :lol: en ik wou weten... heeft er iemand slechte ervaringen...... :eek:
    ik hoop het niet..!! 8O

2. Guest

Guest Guest

Jonge! wat ga je nou kopen een Savage of een carson wildcat jij kan ook niet kiezen :p

3. Rick St.

Rick St. Guest

jaaaa... ik weet t... die savage...(ben pas 13).... vind me pa te duur...:-( maar ik vond dus die cat ook heel mooi....:) dusss.....ik heb die besteld..
    :-D komt woensdag

rick

4. Guest

Guest Guest

O oke
    Succes met je carson wildcat.

5. Rick St.

Rick St. Guest

thnx..:d

6. Rick St.

Rick St. Guest

maar uhmm... geen nadelen..:)?

Rick

7. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    heb je geen foto's van het chassis? dan kunnen we mss wat meer zeggen ;)

8. Anonymous

Anonymous Guest

Nou, ik heb wat filmpjes er van gezien, en hij gaat aardig hard en ziet er stevig uit. Post wat foto's dan kunnen we nog meer oordelen

9. Rick St.

Rick St. Guest

10. krazy

krazy Guest

Ziet er goed uit RC Gek.
    Nu willen we natuurlijk ook allemaal een eerste rij-impressie van je hier lezen :p

Vol verwachting klopt ons hart...

mvg,
    Mark

11. Rick St.

Rick St. Guest

jazeker ik ga met uitpakken, bouwen enz. fotos nemen en filmpjes van eerste keer starten, dus wacht maar af..:-D

12. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002
    Jongens willen jullie een beetje op je taal letten we zitten hier niet op het Fok forum of op CU2day...............Peet...............8)

13. Rick St.

Rick St. Guest

320:)

Rick

14. Rick St.

Rick St. Guest

Maar dennis waar heb jij die filmpjes gezien dan :) want die zoek ik al best wel lang !!

nog 1 nacht slapen :)
    Vol verwachting klopt mijn hart.. :p

15. I_PANDA_I

I_PANDA_I Guest

Zoals ik het zo zie, is het chassis precies het zelfde (op de kap-ophanging na) als mijn Off-Road Fighter II.
    Het is opzich wel een goed chassis, maar wat je zegt over dat aluminium is niet waar. Dat valt wel tegen. Zo hadden ze, naar mijn mening, de ophanging van de servo's en ook de ontvanger wat steviger kunnen maken. De Servo's zitten nu vast met twee losse stukjes kunststof. Eén groot geheel zou veel mooier en steviger zijn.
    Maar ik zelf vind het een mooie auto. Goeie, snelle motor er in, sterke bumper, enz enz.

Maar in ieder geval, veel plezier er mee. En laat nog maar even wat weten.

16. Rick St.

Rick St. Guest

Ja ik heb hem bekeken zag ik ook al maar hoe zitten die servos precies vast? ik zag al dat hij niet met schroeven vastzat:-S beetje vreemd alleen 1 ding: Hoe hard rijd hij standaard?? en kan hij wel wat stoten aan?

Rick

17. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    snelheid zal standaard rond de 60 km/u liggen. Er zit een Force .21 motor in die best goed loopt. Ik heb hier ervaring mee met een Carson bigscale auto.
    Je moet hem alleen wel goed afstellen en alsjeblieft, ga naar de modelbouwzaak als je er niet uitkomt! Dat scheelt echt veel problemen en frustratie. Je kunt het ook wel allemaal op het forum (proberen) te leren, maar iedereen heeft weer een andere mening over afstellen, inlopen enz. en het beste is als je het eens in de praktijk ziet en meemaakt. Ach, zie het als een tip :)

18. I_PANDA_I

I_PANDA_I Guest

Ik heb zelf niet kunnen meten hoe hard hij gaat, en volgens mij ben ik ook nog nooit op topsnelheid geweest aangezien ik bang ben dan ik met ruim 50 de weg af vlieg er niet veel meer over is.
    Maar er word gezegd dat hij zeker wel de 70 kan halen. En kwa stoten kan hij naar mijn mening aardig wat hebben, onze hele tuin is omgeploegd. Dus dr ligt nou een lekkere schans, en heel al een tien tal keren over de kop gegaan, en zijwaarst om zn as stuiterend. Daar heeft hij volgens mij nog nooit echte schade aan geleden.
    Alleen mijn achtervleugel is beetje kapot door die zijwaartse salto's. Maar dat is bij jou niet van toepassing.

Off-topic:
    Ik ga nu ff eten, en dan zal ik wel ff wat foto's maken, met name van de servo constructie.

19. Rick St.

Rick St. Guest

heey dirk jan,
    Mijn oom is nederlands kampioen geweest in heemstede met serpent( met een serpent super pro? zegt je dat wat?)
    Dus het afstellen word geen probleem en hij leert het me nog :-D

Rick

20. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    hmm, nooit van gehoord. Volgens mij bestaat die niet eens :twisted: Je zal wel in de war zijn, of het is een Serpent uit de oertijd :wink:

Maar goed, als je zo'n oom hebt moet het goedkomen

Deel Deze Pagina