Carvin is altijd een erg gezellige wedstrijd met een hoop publiek gedurende de twee dagen. De zaal is voor onze begrippen enorm hoog. ( Ik schat zo'n 12 a 13 meter)
Het nationale programma is wat anders geworden: 1Start 2Driehoekige Looping 3Slow roll 4Twee loopings 51/2Roll, rugvlucht cirkel, 1/2Roll 6Hover 7Stall Turn 82xTegengesteld Meskant 9Landing Bovendien vliegen de de besten een finale met het oude "A" programma. Het internationale programma omvat het oude "A" programma en voor de bovenste helft nog eens een onbekend programma.
Bert Delaere heeft me daarstraks gebeld. We gaan nu vliegen in Aalst, dus maw de wedstrijd is min of meer verzet naar een andere locatie. Wie mee wilde doen in Carvin kan nu meedoen in Aalst. meer info binnenkort op de 3D College site.
Hallo, Zoals Peter al zei hebben wij de datum overgenomen. En gaat er dus dit jaar een "special" edition van de 3DCollege Indoor Event door. Heel binnenkort komt er meer info online en zal je natuurlijk kunnen inschrijven. Hopelijk mogen we alle piloten die plannen hadden voor Carvin verwachten. Fabian Turpaud beloofde al om er bij te zijn! Donatas denk ook terug over een trip naar België!
Hallo, Na even doorwerken is de website al online! En is registreren reeds mogelijk. indoorevent.3dcollege.be Hou zeker de website in de gaten voor eventuele updates en meer informatie. Heel binnenkort zal online komen welke programma's er zullen gevlogen worden. Let er op dat er enkel het A programma en Aeromusical zal gevlogen worden. Hopelijk te binnenkort! Jens & Het 3DCollege Team
volgens mijn laatste gegevens is carvin dit jaar geanuleerd.. lees oderstaand bericht welke ik heb ontvangen: WARNING, WARNING !!! Carvin Model Club and Avionneux de Wavrin are with the regret to inform you of the cancellation of the indoor contest of Carvin 2008. Following multiple difference as on the throughout of the event, the organizing team cannot ensure under these conditions a usual quality of contest as from previous years.[ Nevertheless, we give you right now go for the next year so that passion stay. .The President.
@Ronald gelieve het topic eens te doorlezen voor je post. Dit werd hier al meerdere malen gepost... @Shockiefly; ik heb er niet direct 1tje bij de hand maar het is een enorm grote hal.