ik vlieg momenteel met RC Desk Pilot maar mijn CH1, Aileron doet het helaas niet, dit is best vervelend. Ook als ik bij controls kijk en met mijn stick bewijg gebeurt er niets kalibreren heeft geen effect
Heb je dit al eens geprobeert? je zender calibreren In XP: Start > Configuratiescherm > Spelbesturingen > Selecteer je zender en klik op 'Eigenschappen' > Selecteer het tabblad instellingen > klik op de knop calibreren en volg de wizard. in windows:Start -> Instellingen -> Spelbesturingen -> Eigenschappen -> Instellingen -> Kalibreren
Je hebt het verkeerde kabeltje . Of zender net hoe je het wilt zien . Ik heb hier het zelfde ,bonkie wonkie zender werkt wel . Maar mx12 niet .
zender is T6EX futaba en er zat zo'n rechthoekig stekkertje bij, andere chanels doen het wel, en bij de phoenix sim vind hij mijn zender niet
Mijn Futaba werkt ook niet op deze sim.Geen enkel kanaal reageerd erop.Heb een megagoedkoop (BonkieWonkie????)zendertje en dan werkt hij als ik het zendkristal verwijder.Inderdaad een redelijke kans dat het aan het kabeltje ligt