Christel II: de kroon op het werk

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Droopy'ke, 10 aug 2003.

1. Droopy'ke

Droopy'ke verslagschrijvers

Lid geworden:
    21 apr 2003
    Eindelijk, na 35 jaren modelbouw heb ik nu de kroon op mijn werk gekregen:

In de augustuseditie van het gekende Franse magazine RC MARINE (dat ook hier in België verkrijgbaar is) is een reportage verschenen over mijn sleepboot de Christel II. :lol:
    Niet zomaar een artikeltje ergens in een hoekje. Neen, een artikel van zeven bladzijden vol met prachtige kleurenfoto's van mijn sleper.

Het artikel beschrijft het echte schip, de bouw en modificaties welke ik aan het model heb toegepast en een beetje achtergrondinformatie over mijzelf.

Eén nadeel: aangezien het een Frans magazine betreft is de reportage natuurlijk ook in het Frans.

Enfin, of het nu in het Frans, Nederlands of Swahili is geschreven, het doet deugd dat er iemand is die je werk respecteert en die er zijn tijd wil insteken om daarover een groot artikel te schrijven.

Droopy

2. Hans N.

Hans N.

Lid geworden:
    9 feb 2003
    Ik zou ook heel trots zijn op deze erkenning, geniet er van !!
    Krijgen we steeds meer "bekende" leden !
    Het zal nog wel een hele tijd duren voordat ze aan mij een artikel gaan wijden, maar ach, daar kan ik mee leven.

3. Droopy'ke

Lid geworden:
    21 apr 2003
    Bedankt voor het compliment maar ik ben verre van 'bekend' hoor. :wink: :lol:

Groet,

Droopy

4. Ronald

Ronald

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Ik ken dat gevoel, dat er ineens in een tijdschrift een artikel over iets staat wat je gemaakt hebt.
    Mijn vrouw liep een keer hier in het dorp, komt ze een vage bekende tegen. Die spreekt haar aan en vraagt of ik een site heb over zeeslepers.....
    Blijkt dat er in de 'Blauwe Wimpel' een hele (ja een hele :wink: ) kolom is gewijdt aan mijn site. Heb ik meteen dat nummer aangevraagd natuurlijk. :D

ciao
    Ronald

5. Droopy'ke

Lid geworden:
    21 apr 2003
    Zoiets doet een mens toch goed hé :lol:

Groeten,

Droopy

6. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Hey Droopy.
    Waarom schrijf je niet een stuk over je schip in "Modelbouw Aktueel"? (Voorheen Kwiklink)
    Frans Cichecki (hoofdredacteur) is altijd blij met een extra botenschrijver, want altijd die stukjes van die twee uit Biddinghuizen gaan op den duur ook vervelen... :roll:
    Paar leuke foto's erbij, en we hebben weer een paar pagina's schepennieuws! Neem eens contact met me op, dan kunnen we wellicht een en ander wat vaste vorm geven.
    Groet
    Roel.

7. Droopy'ke

Lid geworden:
    21 apr 2003
    Hallo Roel,

Hartelijk dank voor het voorstel. Het idee bevalt me wel.
    Ik stuur je nog wel een mailtje.

Groet,

Droopy

Deel Deze Pagina