Is iemand bekent met deze simulator ? Ik had er nog nooit van gehoord. http://www.rcflightsim.com/cvweb1/main.jsp
Je kunt er FMS modellen in een reflex scenery laten vliegen........Als je daar behoefte aan heb........en het je geld waard is ........
hoe "realistisch" is deze? is daar al wat over bekend? is tenminste geen super dure sim.... zoals bijv een reflex oid
Heb hun demo gedownload. Vindt het enorm tegenvallen. De performance is extreem laag. De sim is niet vooruit te krijgen terwijl ik toch een vrij stevige pc heb.(hoe sneller je gaat vliegen, des te trager de sim wordt :? ) Grafisch is fms haast nog beter. En het realisme van de vliegtuigen is ook niet wat het zou moeten wezen. Kortom, verspil er geen geld en tijd aan. 8)
Een flightsim hoeft niet echt duur te zijn om de basistechnieken van het vliegen aan te leren. De rest moet toch in het echt gebeuren.Het is wel zo dat een flightsim met fotokwaliteit zeer mooi oogt ! Maar daar betaal je natuurlijk een prijsje voor.
Als je zo denk kan het ook gratis. Download dan FMS. 8) Prima om de basis te leren maar daar houd het ook wel mee op. Dat een sim er grafisch goed uit ziet is leuk. Maar het realisme van de toestellen staat voor mij op de eerste plaats. En als je wat verder bent heb je tenminste ook nog wat aan je sim bij het trainen van 3d/aerobatic.
Ach als iemand hier geld aan wil verspillen, moet hij dat zelf weten, ik zei het al eerder , het lijkt wel of er hype aan de gang is met nieuwe simulators, iedereen die een beetje kennis van zaken heeft, wil een graantje mee pikken . Zo is het met Clearview ook, desondanks zijn ze in andere forums al te pletter geschreven, vooral Kurt Hubbenner -Wolfgang S Nitche van reflex heeft flink op ze gejaagd....die zag natuurlijk valse concurentie .......dacht íe . Tjsa, ik denk dat we nog leuke dingen mee kunnen maken, ben zeer geintereseerd, ik hou jullie op de hoogte....Als dat mag, tenminste ... :wink: .
@wilco: die demo kan ook alleen de basic flight aan... als je advanced flightmodel wil, dan moet je upgraden... daarom vroeg ik me af of er al mensen waren die hem geregistreerd hadden ...