Heeft iemand al ervaring met de Colco 2004 helikopter? Is het wat of zeggen jullie das niks. Hoor het graag, Groeten Dennis
je bedoelt dit dingetje? : http://static.marktplaats.nl/fotos/kinderen/modelbouw/68084.jpg lijkt mij een kloon van de piccolo, hummingbird, en de dragonfly, maar het schijnt wel dat ie vliegt... ik heb er verder geen ervaring mee, dus aan mij zul je verder niks hebben, Theo
Ja, ik heb er ook één. De 2004 versie is super met 360 motor. Nadat ik er nieuwe bladen opgezet heb vliegt hij als een speer. Hij is crach bestendiger dan een Piccolo. Succes!!!!
Heb zelf met Google gezocht en heb wat filmpjes gevonden, maar hoor liever ervaringen van mensen. Groeten Dennis
De orginele bladen hebben voor en nadelen. Ze zijn erg flexibel en gaan niet snel stuk. Door hun felxibiliteit zijn ze minder direct te besturen ook zijn ze erg plat. Nadat ik ze iets meer pitch gegeven hebt gaat de helicopter sneller de lucht in. Voor de beginner is het volgens mij niet zo erg. Als je er los op bent is het aan te bevelen om hardere bladen erop te zetten.
Geen kloon van een piccolo. Wel gelijk (= hetzelfde) aan een Carbooon, HummingbirdV1, Feda Dragonfly.
colco Hoi, Ik heb ook een Colco heli maar deze doet het niet. Hij danst een beetje op en neer maar veel meer niet. Heb al nieuwe accu's en lader gekocht maar geen effect. Heb ook al een 400 motor gemonteerd zonder succes. 2 vrienden hebben er ook een gekocht maar die doen het zelfde. Heb je misschien enig advies? Groeten
Mijn Humming Birdje woog vliegend 248 gram. Een dergelijk helitje mag eigenlijk het vlieggewicht van 350 gram niet overschreiden. De kans dat de standaard motoren het dingetje dan nog de lucht in weten te bewegen is klein. Wat wegen die van jullie?
Mijn Hummingbird weegt 380 Gram. Wel met opzet zo zwaar gemaakt (2s2p 2400 mAh accu) voor betere vlieg-eigenschappen buiten in de wind. Maar er zit ook geen standaard motor meer in.