Ik heb een Cub 60 piper en daar zou ik een 4 T motor willen opzetten, ondertussen is dit al gebeurt. Mijn vraag is of dit een goede motor is , ASP 91, en welke prop ik het best gebruik.
Ik heb met dit toestel ongeveer een vlucht of drie gemaakt met een 61 2 T motor, maar daar ik toch liever naar 4 T zou gaan, mijn vraag. De reden is voor een deel dat ik vind dat 2 T nogal veel lawaai maakt en een 4 T motor toch minder en natuurgetrouw geluid maakt. Ik vlieg soms op een terein van een bevriende buur, waar weinig of geen huizen staan, maar ik wil toch proberen om zo weinig mogelijk overlast te veroorzaken.
:wink:
Ik heb met dit toestel ongeveer een vlucht of drie gemaakt met een 61 2 T motor, maar daar ik toch liever naar 4 T zou gaan, mijn vraag. De reden is voor een deel dat ik vind dat 2 T nogal veel lawaai maakt en een 4 T motor toch minder en natuurgetrouw geluid maakt. Ik vlieg soms op een terein van een bevriende buur, waar weinig of geen huizen staan, maar ik wil toch proberen om zo weinig mogelijk overlast te veroorzaken.
:wink: