Zo langzamerhand beginnen in mijn agenda afspraken voor de weekenden in oktober/november/december te komen dus was ik wel benieuwd of er al iets bekend is m.b.t. de data voor het NK F3P seizoen 2010/2011... :? Op de F3P en KNVvL site is er niets up-to-dates over het F3P gebeuren te vinden.
heb vanmiddag gehoord dat de eerste waarschijnlijk 14 november is.... verder nog niet bekend..... ik hoop ook dat ze binnekort gaan bekendmaken wat het nieuwe B- programma wordt.....
Nieuw B programma? Als dat het geval is, is het mss toch interessant om te blijven... Hoewel A ook leuk is, vooral als ik internationaal ook nog een wedstrijdje wil meepakken. Maar dan word het serieus trainen geblazen. Ik heb er iig al weer erg veel zin in.
Ik hoop dat je gelijk hebt, want een week later zit ik in het buitenland. Zou het niet leuk vnden om een wedstrijd te missen. Ik heb er weer zin in. Gr. Jasper
Voor zover ik begrepen heb wordt B dit jaar ook een turnaround programma.....dus wat mij betreft een stuk moeilijker......ben net blij als ik de figuren kan vliegen de 1e wedstrijd...maar achter elkaar.......poehhhh eeehhhh
Ik hoop ook dat de data snel bekend is, mijn vrouw werkt heel vaak op zondag dus dan kunnen we nog optijd haar rooster aanpassen... ik ben niet van plan om een wedstrijd te missen Ik krijg nu al de zenuwen als ik aan mijn eerste wedstrijd moet denken :rolling:
Een voorzichtig tipje van de sluier: 1ste wedstrijd: 14 november in Middelburg 2de: Nog niet bekend 3de: Nog niet bekend 4de: 27 februari in zevenbergen Het gaat erop lijken dat we in december GEEN wedstrijd hebben ivm sinterklaas en kerst die precies in een weekend vallen. Dat zou betekken dat de andere twee wedstrijden in januari/begin feb gehouden gaan worden. LET OP: e.e.a. is nog niet definitief...
We hebben in December ook nog Zondag 12 en Zondag 19 December. Volgens mij moet dat ook mogelijk zijn. Gr. Jasper
Oohh, vandaar dat je snel een Spectrum DX7 wil gaan gebruiken. Dan heb je geen last van een zwabber antenne :rolling:
11/12 Dec is eim (engelse f3p wedstijd). Ze willen het liefst iedereen de mogelijkheid geven om aan zoveel mogenlijk internationale wedstrijden mee te doen. En als jij graag een wedstrijd wilt op 19 Dec, regel een zaal en doe een mailtje naar de SC. Helaas is het budgel niet zo groot, anders had ik in apeldoorn wel wat kunnen regelen.
@nando, hoezo budget niet groot? de 2de en 3de wedstrijd moet nog geplaatst worden. Alphen zou toch ook kunnen? emmeloord? apeldoorn?
Heel simpel, ik heb een paar maanden geleden aangegeven dat ik hier wel een wedstrijd zou willen organiseren, maar de kosten van een zaal liggen hier hoger dan dat wat er uitgegeven kan worden voor een wedstrijd.