Ben op zoek naar het adres van Dave Banks in Engeland,heb hier een tekening liggen van de Elfette,die wil ik bouwen en daar heb ik een Elfin 0,25 diesel voor nodig,heb gelezen dat Dave Banks deze verkoopt maar heb geen adres gegevens,dus als iemand het weet weet hoor ik het graag. groet Herbert,
Op Google vond ik dit: His address is - Dave Banks 46 Queensbury Road, Kingsbury, London NW9 8LT you can see others of his on this link Mike's flying scale model pages Dat komt uit een topic op een forum uit 2008, weet niet of dat die gegevens nog kloppen. Stick and Tissue - Mooney RM 12 Pusher
zal op zoek moeten naar een andere optie,gister contact gehad maar motoren worden niet meer gemaakt,Mike Clanford maakt ook kleine dieseltjes maar die zijn niet van al te beste kwaliteit word gezegd,dus wie heeft er een idee voor een alternatief voor de Elfin diesel?
Hoi Barry,zelf heb ik ook een aantal 0.6 en 0.8 dieseltjes,en ook een Irvine Mills.Maar ik zoek een 0.24 elfin die gebouwd of geimporteerd is door Dave Banks,weet ook dat hij een kleine Mills heeft uitgebracht maar ben er nooit een tegengekomen ook niet op de nationals in Engeland,ik merk wel dat er moeilijk aan te komen is alleen Mike Clanford verkoopt nog een 0.24 maar daar hoor je niet al te beste bevindingen over,schijnt dat dat motortje moeilijk aan de praat te krijgen is.
Ja, over de clanford dieseltjes hoor ik geen te beste verhalen, heb er zelf ooit 1 gehad, maar nooit laten lopen. Ik heb ook een AE 0.2cc dieseltje, nieuw in doos. Zeldzaam motortje. Moest het kost wat kost een elfin zijn?