weet er iemand waar ik flite metal kan bekomen zou dit willen toepassen op mijn dc3. Moet toch ergens te verkrijgen zijn
heb ik ook aan het denken geweest. Maar ben een beetje bang voor de gewichtstoename in offsetplaat. De kist is bijna 4m span . Zal bestellen worden in amerika. Iemand nog een idee om dit op te lossen?
Het lijkt mij gewoon aluminium plakband en als ik het goed heb zou dat weleens leverbaar kunnen zijn van 3M / Scotch en leverbaar zijn bij automateriaal zaken of via Wurth. Heb dat ooit wel eens gebruikt om een uitlaat dicht te plakken!!!! Zal eens wat gaan snuffelen het namelijk zelf ook zo'n rol van 3M ergens vandaan gehaald weet alleen niet meer waar. Ja wel gevonden, is 5cm breed en hier is een plaatje. Ton
Kijk hier maar even misschien kun je hier iets mee. http://cms.3m.com/cms/BE/nl/2-37/cFkkRFM/view.jhtml Nou daarmee hebben we zeker wel wat plaatjes verdient van de DC3 hahahaha.
Dit staat ook op de site zou zeggen moet lukken Ton E-mail : 3Mbonding.be@mmm.com Telephone : Fax : 32 2 722 53 06 32 2 722 50 37 Adres : Afd. Industriƫle Kleefbanden en Lijmen 3M Belgium N.V./S.A. Hermeslaan 7 1831 Diegem
alu tape hebben ze bij iedere bouwmarkt. het word gebruikt om isolatie aan elkaar te plakken. is erg dun (gewicht!!) en als je het met een panneschuursponsje bewerkt kan je vrij realisctische panels namaken
heb inderdaad de tape gevonden ga nu eens testen,bedankt. wat de foto's betreft,heb problemen om hem op de site te zetten. Blijf proberen.
Heb het gevonden en ben er nu vollop aan bgonnen,de fotos zullen er binnen enkele dagen op staan ,bedankt voor jullie reacties. Nu maar hopen op een geslaagd project.
Hoi Het is al weer even geleden ben dan ook reuze beniewd naar wat foto's en of het gelukt is met de 3M tape en welke je gebruikt hebt. Ton
Ik wil morgen op het werk wel even kijken of ik de URL kan terugvinden van een artikel, waarin iemand uitlegt hoe hij 'gewone' aluminium folie bewerkt met heel fijne staalwol, waardoor het sprekend op echt aluminium gaat lijken. jan. 8O 8O 8O Juist. Ik zie nu dat dit mosterd na de maaltijd wordt. :? Nou ja, misschien hebben anderen er nog wat aan. :wink:
Spijt me. :? Weggegooid. :evil: Maar ik ga eens in m'n geheugen grasduinen, welke site het waarschijnlijk geweest is . . . :roll: Wil het zelf eigenlijk ook wel weer weten, hoe dat moest . . . jan