Zoals Hier Te lezen is, heb ik een puss moth van west wings. ik voel me schuldig, want ik ben er al een tijdje mee bezig, zonder het te laten weten op het forum. Ik heb de romp bijna af, en de staart is al af. P51d Man
post #1 ? Hoi, je hebt een linkje geplaatst naar een post, is dat de bedoeling ? Of was het de bedoeling naar een draadje te linken ? Dan heb je iets niet goed gedaan ... Grtz, Menno
Leuk nog meer West Wings vliegtuigen in aanbouw. Nu maak je ons natuurlijk wel nieuwsgierig naar de foto's en het bouwverslag!
Arthur heeft helemaal gelijk! Geen stijl om ons eerst lekker te maken en dan niets te vertellen of showen...
Dit is het vrije vlucht forum, dus leuk als we zien dat iemand in vrije vlucht geinteresseerd blijkt en jammer als dat er weer bij blijft omdat er in plaats daarvan weer radio gevlogen gaat worden. Ik vlieg ook wel (wat) radio hoor, maar vrije vlucht (en lijnbesturing) zijn voor mij toch wel het belangrijkst. Ieder zijn meug natuurlijk, maar op het vrije vlucht subforum mag dit gezegd worden!