Op een Engels forum gelezen en gezien, twee man zijn hem al aan het bouwen daar. Dit keer moet je zelfs de vertragingsbak zelf bouwen die voorheen altijd kant en klaar in de doos zat, het chassis is dit keer ook niet van aluminium dus het lijkt er op dat Tamiya van een bepaald concept af is gestapt, voor hun kostenbesparend maar de modellen worden evengoed wel steeds duurder. En toch kan ik haast niet wachten tot de mijne binnen is hoor
Nou, dat wordt dan 't echte bouwwerk, ben benieuwd wanneer je begint :lol: Je had hem toch besteld in Duitsland :?: Ga je dan ook al dingen vervangen voor metaal :?: Groeten Theo
Tsjaaaa, zodra hij binnenkomt komt het gereedschap meteen op tafel hoor Theo, ik denk dat zodra ik hem binnen heb hier ook wel een brul te horen zal zijn AFV doet er inderdaad metalen vervangingsdelen bij dus die gaan er dan ook op tijdens het bouwen, door die kabelogen e.d. word het ook mogelijk om een andre tank op sleeptouw te nemen. Op mijn site staan nog een paar foto's die die jongens in Engeland genomen hebben. http://www.hugojong.nl/nl81.html Groeten, Hugo