hey iedereen, heb eindelijk de keuze kunnen beperken tot 1 van deze heli's maar men vraag is eigenlijk of er iemand al ervaring heeft met de g.t. 9019? hij is iets goedkoper dan de mjx f45 en ziet er beetje makkelijker uit om aan spare parts te geraken, plus de vliegtijd per charge lijkt langer (op papier welteverstaan) over de mjxf45 al redelijk wat info gelezen en heb zelf een kleine mjxT-20 waar ik wel tevreden over ben en zou nu graag upgraden naar grote 4-channel heli enige info van jullie is zeker welkom
hallo, het is een poos geleden dat je dat hebt gepost maar de beste keuze is de mjx f45 hij is meer crashbestendiger zelf wel een keer hard gecrasht niks kapot gewoon lekker doorvliegen mijn keuze zouw de mjx f45 zijn
Ik heb inmiddels ook een MJX F-45 en ben er best tevreden over. Vliegt nog steeds zelfs na een paar aardige klappers tegen te grond. Iets met te veel wind en heel eigenwijs toch gaan vliegen...
had ik ook in het begin te vaak vliegen in harde wind omdat ik te vaak vloog met dat ding staat die nu stil motor kapot dus mot efe een nieuwe bestellen