Diefstal heli's en apparatuur

Hallo,

Afgelopen week is bij mij thuis ingebroken. Hierbij zijn 2 heli's gestolen en mijn zenders. Mochten jullie de volgende spullen ergens te koop zien staan, dan geef mij aub een seintje:

- Tornado van Heli-Professional

Dit is een 90-er nitro heli met gele kap en zwart venster. Met blauwe letters staat Tornado op de kap geschreven.

Electronica: Futaba R149DP PCM ontvanger, futaba GY611 gyro met 9256 servo en futaba 9252 servo's voor de cyclic. Verder zit er een zelfgebouwde 5V regulator op.

Motor: OS 91 SX-H C-spec motor op met grote koelkop en een loetterle carburateur

- Maxum van Realheli

Dit is een 90-er benzine heli met gele kap en zwart venster. Op de heli is een plaatje geschroefd met mijn naam erop!

Elektronica: Futaba R149DP PCM ontvanger, GY611 gyro met 9256 servo en futaba 9252 servo's voor de cyclic. Verder zit er een zelfgebouwde 5V regulator op.

Motor: getuned 23CC Zenoah motor van Toxic Racing met een Zimmerman uitlaat

Verder is er een Robbe T14 zender (gas links) en een Robbe FF9 (gas links) meegenomen.

Foto's Maxum

Maxum.jpg

De Maxum heeft nu een andere kap

Std_Yellow_Scheme.jpg

Foto's Tornado

DSCF0009.JPG

DSCF0018.JPG

DSCF0015.JPG

DSCF0021.JPG

Alvast bedankt,

Paul

Laatst bewerkt:
Dat is voorzichtig uitgedrukt zwaar k..

vooral regelmatig hier en op de bekende verkoopsites fotos plaatsen!

Hoop dat ze weer ongeschonden boven water komen.

groet

Zo dat is idd zwaar zuur, zal het netjes houden voor het forum. Maar wat foto's zouden handig zijn idd, zal het in de gaten houden en veel sterkte. Wel voor verzekerd hoop ik?

als ik wat zie hoor je het, das echt zwaark*t!
idd regelmatig ook even marktplaats afstruinen, over het algemeen wachten ze 2-3 weken, en zetten ze dan gestolen spul erop.

sterkte, vincent

wel wat tijdsintensief, maar...

misschien ook een mailtje sturen naar alle clubs in BE en NL ?

dingen moeten toch ergens boven water komen.

Dat lijkt mij een gerichte actie, een doorsnee inbreker gaat niet met een speelgoedhelikopter aan de haal. Of ze moeten erg jong zijn geweest :rolleyes:

het lijkt me dat je de dieven moet gaan zoeken in persoonlijke kring, daarmee bedoel ik dat de inbrekers best wel wisten waarnaar ze op zoek waren.
Aangezien ze verder niks anders hebben meegenomen lijkt me dit de meest plausibele oplossing.
ik vind het echt balen voor jou en hoop dat je (vergeef me mijn woorden) de smeerlappen snel vindt.
Klootzakken van dit kaliber verdienen de zwaarste straf ! ! ! !

En normaal gesproken weten mensen totaal niet wat de waarde van een volledige heli set is....

Dit is inderdaad een gerichte actie geweest, waarschijnlijk van iemand die er zelf ook eea mee doet.

Waarom kun je in Nederland niet meer genieten van je zuurverdiende hobby's zonder dat een ander alles verziekt?

Moet je zon inbreker eens betrappen op zn bek meppen tot ie scheel ziet, kun je nog smartegeld betalen aan zulke figuren ook.

Het ergste is ook nog dat et iemand is geweest die jou kent en weet wat je hebt.
Je weet dus niet of de dief je gewoon zit aan te kijken op de club bijvoorbeeld.
Een erg zuur smaakje krijg je hiervan..

Inderdaad zwaar klote als ik dat zo van je lees.
Hoop dat je de spullen tzt terugkrijgt op de 1 of andere manier.
Ik hou ook mijn ogen en oren open hier in Gelderland.
Werk bij de krant dus lees ook nog eens veel verschillende soorten regionale bladen met daarin de bijbehorende advertenties.
Voor het geval de dief meeleest op dit Forum................
Laten ze je maar niet pakken kerel.............want diefen en verkrachters.........ophangen.
En als je een beetje kerel bent geef je de spullen gewoon terug aan de rechtmatige eigenaar.Leg het verdomme desnoods gewoon op een avond terug in zijn tuin.Je kent tenslotte het adres al.

Ik hoop echt dat je je spullen terugkrijgt.
Sterkte.
Vr Gr E

tornado's vliegen er geen 5 in nederland, uniek spul,helemaal geen handelswaarde vrees ik.

kan zijn dat een buurtgenoot het gepakt heeft n de gedachte dat hij een fortuin gaat maken.

dit spul is niet verhandelbaar meer, 70% van de helipioten in nl en belgie kijkt wel eens hier.

hopelijk duikt het op.

Zijn er inderdaad gericht voor binnen gekomen.
Enkele jaren geleden is er bij een mede clublid ingebroken en is er van alles mee genomen.
De FS40 stond in zijn koffer naast de bank, de koffer was door de dieven geopend maar de zender was niet mee genomen. Flatscreen overigens wel.

Blijft wel klote….

Grt,
Ben

Back