hallo , Ik ben weer een paar nieuwe projecten gestart. Ben druk bezig met een disco trailer en een traktor. Hier een paar foto s
zeker kom ik morgen in oudega. En het word een knalfeest 12 juni. Kunnen jullie nog een mp3 speler met muziek meenemen.
Voorkeur voor muziek??? Doohalen wat niet van toepassing is: Klassiek // Nederlandstalig // Schlager // Jump-Style // Opera // .................. (zelf invullen)
hoi, dat ziet er prachtig uit. maar huh, niet drinken onder werktijd he. hahaha. Wat is er 12 juni te beleven? groeten erik
ik vind alle muziek met een beetje beat wel goed. 12 juni moet je in oudega zijn. voor de leukste truckmeeting in t noorden .
He dj gerard ziet er goed uit hoor je disco truck hoor kan ej alles via je zender bedienen net als ik of moet je alles nog met de hand doen kijk deze is van mij ik heb er ook nog een filmpje bij gedaan voor je hoe de mine werk er zitten 2x 160 speakers in en kan er nog 2 en 1 sub woofer bij doen [URL=" discotruck - YouTube[/URL] groetjes razy trucker