Nouja ik heb dus vandaag all mijn F450 binnen gekregen en tot mijn eigen verassing zat der een E300 systeem bij inplaats van het oude standaard. Aan een kant wel fijn om te zien, andere kant ook niet aangezien de oude 30 amp ESCs ook sterkere motors aankonden, dan de 15a ESCs die bij de het e300 systeem zitten. Plust hieraan is wel dat zelfs standaard dat je veel langer vlieg tijden zal hebben dus dat is dan wel weer fijn. Hier de ESC aansluitingen erg raar gedaan naar mijn mening een gewone 2 dradige kabel was beter geweest dan dit, in eider geval wat solderen aangaat, ook zal dit wel minder storing hebben door UHF en andere signalen, maar weet niet of dit wel ooit voorkomt bij ESCs Hier het bordje gesoldeerd, ging wel redelijk nadat ik de mantel van de kabels wat had afgesneden, aangezien de kabels nog niet eens bij het contact punt kwamen. Dag 2 heb nu de motors op de armen geplaatst en eens gekeken hoeveel van die ESC kabel er wel niet aan zit, nu blijkt dus dat ik flink wat van die ESC kabels af moet halen dus wordt weer opnieuw solderen en strippen.