Hallo, Nu dat ik steeds beter kan vliegen met mijn sk450 heb ik besloten om deze te verkopen en men een niuwe copter aan te schaffen namelijk een dji f550 deze omdat ik ook graag zou willen filmen met mijn copter. Nu vroeg ik mij af wat het verschil is tussen de controllers van deze sets Aerobertics.be - Product Detail Multicopters - DJI Innovations Aerobertics.be - Product Detail Multicopters - DJI Innovations Welke is het beste om later ook een gimbal bij te plaatsen. Dit zijn wat onderdelen die ik ga bestellen Landingsgestel waarschijnlijk dit DJI F550 Landing Gear Set [F550-LG] - ?63.97 : AEROXCRAFT, Technology with Altitude Lampjes van hobbyking Vouwbare gps mount van hobbyking Canopy En een batterij alarm Is er iets dat ik nog ben vergeten?
What`s difference of NAZA-M Lite/NAZA-M V1/NAZA-M V2 | DJI Weet dat je tegenwoordig een lite kunt upgraden naar een V2 (er loopt ergens een draadje over)!
Deze zijn alletwee goed! De V2 is de "verbeterde versie" Maar Door een eenvoudige hack (hier op het forum te vinden) Kan je de zelfde software ook op de V1 krijgen! Ik ben zelf voor de V2 gegaan omdat ik (nog niet wist van de hack) en omdat ik de indruk had dat deze een "cleaner" opbouw was en ik een V2 upgrade wou bij kopen later. Het landingsgestel: Ik zelf heb een goedkopere clone hiervan gekocht (maar nog niet ontvangen) Er zijn er hier wel een paar op het forum die deze wel al hebben! Glass Fiber Highten Landing Gear Kit For DJI F450 F550 Multicopter FPV - US$24.89 vouwbare gps die ik gekocht heb : GPS Folding Antenna Metal Holder For Multicopter YS X4 X6 DJI - US$4.08 Wat je nog nodig hebt: 2 of meer lipo's / een balance charger en een remote? tenzij je deze al hebt!
Ik ga zelf een inklapbaar landingsgestel maken Met deze retracts: Servoless Retract with Metal Trunnion 33mm x 35mm Mount (2pc)
met het boven genoemde landingsgestel is dit niet mogenlijk lijkt mij... dit word zelf knutselen! heb je al een remote?
Zender heb ik al is niet mijn eerste rc project. Aan de retracts monteer een carbon buis, zoals bij deze http://www.aliexpress.com/item/Carb...F550-Multicopter-FPV-2pcs-set/2030105884.html
Ik heb vandaag de eerste onderdelen bestelt voor de landing gear, ik vroeg me enkel af of iemand de binnediameter van deze buis weet HobbyKing? S600 Carbon and Metal Quadcopter Carbon Boom
Mischien nuttig: Een erg compleet bouw en instel verslag van een f550 ji naza f550: (hexacopter) manual-bouwverslag-dji-flame-wheel-f550-instellen-naza-controller-gps-upgrade-demo-en-uitleg-filmpjes
LS, Waar kan ik een bouwverslag van een DJI 550 vinden op dit forum aub? Ik heb reeds de 450... Dank, John
zo dan.. 15 topics onder dit topic? dji-flamewheel-f550-met-zenmuse-h3-3d-en-fpv-gear-build-log-maiden-en-gopro-footage
ik ben is aan het kijken om zelf een frame te bouwen. ik zou liever een frame hebben met carbon armen. nu heb ik een plan gevonden van een frame plaat van een hexacopter maar deze is 205mm breed, is dit niet wat groot voor een 680mm copter?