Afgelopen maand heb ik een mooi Flip FPV frame samengesteld en inelkaar gebouwd. Maar nu bij het instellen van de camera en de Naza controller op de bouwtafel kwam de magische rook uit de mini iosd 8O en ik kreeg deze niet terug....dus deze is overleden.De onderkant van de iosd module is vervormd door de warmte. Ik had hm al een keer of 3 eerder aangesloten op een 4s lipo en deze werkte perfect totdat ik hm aansloot op een 3s lipo. Het video gedeelte is aangesloten op de balanceerstekker en de quad op de mainstekker. Waar zit de fout of wat doe ik verkeerd...??? Alles is aangeloten volgens onderstaand schema:
In deze post zie ik deze volgorde: - GND - VIDEO OUT - GND - VIDEO IN [201622] dji-iosd-mini-video-input-kabel-gezocht Maar bij jou zie ik de laatste twee draden verwisseld. Waar haalt de OSD z'n voeding vandaan? Gaat dat via die dikke stekker die hopelijk niet omgekeerd ook past? Martin
@martin : tekening is eventjes schematisch getekend .Stekkertje zit er 100% goed in. Ingangen out en in zowel min in en min out zijn juist. Heeft het daarvoor ook 3 keer gedaan. Wilde nog eventjes wat afstellen op de fatshark bril en heb denk ik EERST het video gedeelte onder spanning gezet dmv balanceerstekker en DAARNA pas de quad , dus de nazacontroller .Maar dit mag toch niet uitmaken? Op dit moment is de iosd ertussenuit en heb ik de video en de min weer verbonden. De naza en het videogedeelte is gelukkig nog okee. Heb alleen geen OSD.