Hallo, Ik ben nogal nieuw in het wereldje van Phantom en video opname's e.d. maar heb onlangs een Phantom V1.1.1 aangeschaft met daar al in de Naza V2 en op de controller zit al een schuifje gemonteerd voor het verstellen van een gimbal. Nu heb ik gisteren een nieuwe Gopro binnen gekregen een Hero3+Silver Edition en past er rechtstreeks onder met de waterdichte behuizing Tot zover geen probleem Maar nu wil ik een Zenmuse waarschijnlijk aan gaan schaffen voor de Gopro maar deze is er alleen voor de Gopro3 (DJI Zemuse H3-2D gimbal) en ik heb de Gopro hero3+Silver en deze is een stukje dunner als een normale Hero3 Dus mijn vraag dit gaat natuurlijk niet passen in een standaard Zenmuse systeem van DJI want dan staat de Hero3+ los in de houder van de Zenmuse. Is er soms al een systeem op de markt die speciaal voor de Hero3+ is?? omdat deze lichter en dunner is als een standaard Hero?? zodat ik wel een Zenmuse gimbal systeem kan gebruiken???? Graag jullie bevindingen Gr Jeroen
Bedankt voor je antwoord. Dat dacht ik ook maar de Hero3+ Silver of Black edition is dunner als de (Standaard) Hero3 dus vandaar deze vraag stelling Ik kon het ook niet op de Gopro site terug vinden want ze zeggen dat ie alleen 20% lichter en dunner is als de Hero3 Edit: ik heb net idd een filmpje gezien maar daar spreken ze ook over dat de maat voering het zelfde is ALEEN de CASING is anders het toestel zelf is het zelfde volgens dit filmpje:[media=youtube]v-1XTVDe6ts[/media]
Scheelt iets van 2 gram in gewicht van de kale cam... De case dat maakt die 20%, de cam zelf niet Past gewoon, en werkt ook gewoon.
Beetje off topic... maar kan iemand me een goede lensprotector adviseren voor de gopro Hero 3+. Ik vlieg 'm nu heerlijk op de Zenmuse, maar wil toch graag wat bescherming 'just in case'...