Hoi Ik heb vandaag spullen gehaald voor mijn Cap 580, Nu heb ik een emcotec mini 6 gekocht omdat er volgens de winkel geen groot verschil tussen de 5 en powerbox evoluiton zat, echter was alleen de schakelaar anders deze is met een magneet nu daarom heb ik deze gekozen. Nu kan ik 6 ingangen vinden op de mini 6 en ook 6 uitgangen, alleen heb ik 4 servo's per vleugel en 2 voor hoogte moet ik hiervoor y kabels kopen of zelf solderen of morgen even terug naar de winkel en vragen of ik niet een powerbox evolution mag? Gr Martijn
Hallo, Als je voor de mini 5 was gegaan had je dit probleem niet gehad. Deze heeft 1 dubbele uitgang meer, en 1 ingang minder. De gas servo kun je direct op de ontvanger aansluiten. Het type schakelaar kun je zelf kiezen en wisselen. Als je de Magic versie hebt kun je de dubbele uitgangen apart instellen. Gr. Twan
ik bedoel 2 servo's per vleugel, 4 voor rolroeren totaal,ik ga morgen terug om even te ruilen met de power box evolution, dan is allea op gelost.
gewoon ruilen tegen ne 5 magic, 6 is voor zwevers en jets beste van al is eigelijk een powerbox competition 2010n die 120 euro verschil best waard ik heb ze allebei, maar is gemakkelijker als je weet wat er in de lipo's zit. powerbox is wel wat zwaarder
Ik heb hem omgeruild tegen een powerbox evolution, ze hadden in de winkel gewoon een foutje gemaakt de 6 is zoals derosa al zegt voor zwever's of jet's. Nu kan ik alle servo's in bouwen kabels leggen en wachten op de motor.