Die piloot moet wel heel goede en snelle ogen hebben Nu.nl Drone raakte bijna vliegtuig boven Florida | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wegener kranten Drone en passagiersvliegtuig botsen bijna boven Florida
Ik krijg een beetje het idee Ron dat je alle modelbouw gerelateerde rampspoed die je tegenkomt op het forum plaatst. Zoals al 2 keer eerder gevraagd, wat wil je hiermee bereiken?
Ik zou me er niet al te druk over maken. Ik denk dat de kans dat een drone een vliegtuig neerhaalt heel klein is. Misschien even groot als de kans dat een flinke vogel dat doet. En al zou het ooit zou gebeuren, je gaat toch ook niet wereldwijd alle vogels afschieten? 0 kans risico bestaat niet. Aan de andere kant ben je tamelijk achterlijk als je in de aanvliegroute van vliegtuigen gaat modelvliegen maar daar is iedereen het wel over eens denk ik. Martin
"De media hebben het gedaan", "ja maar hunnie doen het ook", "waarom regering/politie/militair wel?": Here we go again... - RC Groups
...en daar helpen wij een beetje aan mee. http://www.cnn.com/2014/05/09/travel/unmanned-drone-danger/index.html?hpt=hp_t2