op http://www.modelluboot.de/ .Zag ik Kugelfisch staan zusammen als Paket € 445 paket .Ik denk ,iet dat er zender of zo bij zit .Nu is de vraag wa zou je er best bij kopen. Dit met buget 550 euro
De vis is geheel compeet op een vaartregelaar, servo's accu en zender na. Zoals netjes in de lijst staat vermeld. 550 euro wordt dan wel krap. grtz. Danny
Hallo Rome, welkom in het duikbotenhoekje! Inderdaad, wordt krap. Als je het budjet naar € 600 zet zou het net moeten kunnen denk ik. Als zender is mischien leuk de nieuwe X-408 van graupner, 4 kanaals, één servo erbij, en net geen € 70.= Voor een regelaar denk ik rond de € 30, een servo's erbij van € 10,= , zit je op 110 Euri. Welke accu erin moet ligt er aan wat er in past / kan, maar reken op een 15 tot 25 euro al gelang uitvoering. Anders mischien een optie: het ballastsysteem laten vervallen. Als ik het zo lees is dat ding flink snel, en dan zou het dynamisch, dus op snelheid duikend, ook moeten gaan. Scheelt weer een flinke slok!
Hallo, wat bedoel je met "die andere model"? Bestellen bij Norbert Brüggen gaat het beste per E-mail. Mijn laatste bestelling had ik 4 dagen later in huis, rekening achteraf. PS Mischien is het wat duidelijker als je wat minder 'steno' typt, en meer volledige zinnen gebruikt, leest in ieder geval wat makkelijker. :wink: