Durango DEX210 The next generation of 2WD electric off road buggy is coming – the DEX210 is the culmination of years of research and development by a dedicated team of enthusiastic engineers and racers. Designed to cater for all tracks and driving styles without compromise the DEX210 is going to set the electric off road world alight with its unique and innovative design* – this is the future of off road racing. The next generation of 2WD is here – the Team Durango DEX210. We released a teaser but now we’d like to announce a few details and show some more detailed photos. - 3 or 4 gear configuration in both rear and mid layouts – with the same gearbox*. · Aluminium Chassis plate with moulded composite side plates · Moulded composite shock towers · Big Bore shocks · Aluminium FF and RR suspension blocks · Accepts stick or saddle pack battery in both mid and rear motor configurations · One body for both mid and rear configurations · Front end – Adjustable wheelbase, axle trail, caster, camber, toe angle in the kit · Rear end – Adjustable wheelbase, hub toe angle, camber in the kit · Dual pad slipper clutch · Droop screws front and rear · Captured CVD pins and over-size hub bearings · Ball Diff as standard. Gear diff will be available as an option Team Durango DEX210 Prototype Testing Jörn Neumann testing DEX210 #1 Jörn Neumann testing DEX210 #2
ziet er naar uit dat ze een 22+ wouden maken, maar dan zonder het gezeur met weinig batterij ruimte in mid motor en het je moet meerdere bodies hebben als je wil kunnen wisselen... Die slipper adjustment vanaf de endbell side is wel een tof idee... ALSO: damn die zit laag bij de grond sweeeet!
Diver ftw! Je hebt een paar mooie draadjes aangemaakt de voorbije weken Ziet er idd een leuke auto uit. Als ik nog een 2wd koop dan zal het deze worden of een Losi 22.
ik moet eerlijk toe geven ik vind de 22 een geweldig pimpe kit maar ik heb het idee dat deze de betere van de 2 is... de race resultaten zullen wel dingen gaan bewijzen maar ik heb het idee dat deze de puntjes beter op de 1 heeft met dingen als die 1 body voor bijde motoren thing...
Voort zelfde geld rijdt ie brak, maarja. Ik vind het wel leuk dat is saddlepacks neemt. Heb net al m'n stickpacks verkocht om saddles te kopen voor m'n dex410 Ik moet wel zeggen dat de dex410 een zeer fijne auto is om aan te sleutelen. Dus als deze evengoed gaat worden
Ik vind de dex410 een miserie om aan te sleutelen. Hij rijdt wel zeer goed, dat compenseert . Als de cougar mij niet moest bevallen koop ik wel ze ne dex210, maar dat zal wss niet nodig zijn .
bwa qua sleutelen viel dat nog mee, het is juist als je iets aan je stuurinrichting hebt dat het wat tegenvalt... Valt me wel op dat zoals de Xray T3 enorm makkelijk sleutelen is...
Jup stuur inrichting is vrij gecompliceerd, maar uiteindelijk moet daar maar 1 keer aan zijn voor uw servo te plaatsen en evt. nieuwe lagers te steken. Maar dat gebeurd niet vaak. Diff acces is vrij handig, draagarmen vervangen gaat ook zeer snel, shocks zitten ook simpel in elkaar. Swaybars veranderen is mss het enige dat wat meer tijd in beslag neemt. Denk dat ge meer werk hebt aan ne schumacher of B44 ze.
Yup, niet zo hééél moeilijk te engineeren, servo een duw geven zoals hier en je motor zo dicht mogelijk tegen de achteras aanbouwen. Dus niet zoals Losi dat doet én er dan nog eens een knoert van een 'verstevigingsbrug' tussenzetten.
En de eerste titel staat er ook al voor de DEX210... De oOple International 2011... Ik vind het een gave auto en hij zal ongetwijfeld hoge ogen gaan gooien aankomende tijd...
ja dat en de losi gebruikt een 4 gear tranny in MM config wat ookw eer wat extra ruimte vreet... (alleen maar odmat je dan op je esc geen "andersom draaien graag" hoeft aan te vinken als je sensored rijd)
Ehhhmm..... als het alleen daarom zou gaan dan zou je gewoon een transmissie kunnen maken waar je de motorplaat aan de andere kant zou kunnen hangen. Maar je negeert dan alle effecten die een roterend anker veroorzaakt op de balans van de auto.
Maakt niet uit. Als je ongeveer wil snappen waar het over gaat moet je dit topic op Oople maar een keer doornemen: X-Factory slipper shaft brass flywheel - oOple.com Forums