Dutchf3c op Facebook

Discussie in 'F3C & D3D' gestart door Super john, 25 jan 2013.

1. Super john

Super john verslagschrijvers

Lid geworden:
    24 feb 2005
    Sinds enkele weken is Dutchf3c actiever op facebook:DutchF3C | Facebook ik zal vooral korte berichtjes hier plaatsen . De uitgebreidere onderwerpen zal ik de komende weken/maanden op de site zelf vermelden.

Op alle Europese F3C website staan nu links vermeld en ben met verschillende andere sites bezig om de Nederlandse F3C site te promoten. Ik probeer n.l. wat sponsors te krijgen zodat ik mijn andere ideeën die ik heb om het F3C vliegen te promoten uit te kunnen voeren.

Mochten er lezers zijn die mij tips of ideeën kunnen aandragen, pm of mail mij gerust.

info@dutchf3c.nl

Er staat ook op Rc heli news een artikel over het F3C vliegen: RCHN » F3c Vliegen (Door John Valkenburg)

2. dutchhelipilot

dutchhelipilot

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Vind ik leuk :wink:

Gr. Remco

3. wildwil

wildwil

Lid geworden:
    29 jul 2010

IK OOK...JA JA

nu kan je ook daar :agrue:

4. Super john

Lid geworden:
    24 feb 2005
    Hoe meer mensen reageren en het leuk gaan vinden hoe meer kans op sponsoren :D.

Sinds een week stijgen ook de bezoekers van de site behoorlijk dus het gaat de goede kant op maar we zijn er nog lang niet. Zodra de bezoekersaantallen van de site een stabiele (stijgende) lijn laten zien en er veel mensen op facebook reageren dan is er een grotere kans dat bedrijven een kleine bijdrage willen leveren.

We zullen zien....

5. Super john

Lid geworden:
    24 feb 2005
    We zitten op 56 , een goede start maar een aantal van 100+ moet toch te halen zijn.

Deel Deze Pagina