Hallo allemaal, Ik maak een nieuw topic aan omdat ik mijn weg niet kan vinden in de wiel/band combinatie voor de E-Revo. Ik heb hier al super combinaties gezien maar de info van de juiste merken, maten, leveranciers, links ...ontbreekt meestal. Ikzelf heb ondertussen, samen met enkele anderen reeds geld uitgegeven aan wiel/bandcombo's die achteraf niet blijken te passen. Vandaar dat ik een oproep wil doen aan iedereen met een E-Revo om je wheel/tire combo te showen. Al dan niet met een foto. Ik ben helemaal nieuw hier en wil me uiteraard niet opdringen, indien dit draadje niet gepast is mag het gerust verwijderd worden...Ik ben gewoon op zoek naar mooie passende combinaties. Thanks!
mijn offroad setup rijdt op Big joe's 3.8" banden op "40" series velgen. mijn onroad setup was op HPI Phaltlines en tegenwoordig ook op 3.8" roadrage banden, ook weer op 40 series velgen. helaas nog geen plaatjes. ajuus emiel
Dat zijn serieuze joekels! Wel knap en de carbon kap is cool! Wat ik hierover kon terugvinden is dat de Big Joe's heel zwaar zijn voor de originele aandrijving. Heb jij hiervan iets gemerkt ? Ik rijd in elk geval nog een tijdje 4S. Greetz!
Bedankt voor de link. Had 'm ook gevonden maar er zijn wel veel dode links en verwijderde foto's. Niet verwonderlijk want het topic is gestart in 2009. Zitten wel heel mooie bij en ik hoop in dit draadje nog vele mooie, nieuwe? combinaties te zien. Thanks!
even mijn velgen in de loop vd tijd rulux half offset met proline crimefighters Phaltlines Savage flux wielen Road rage op rulux half ups Proline mashers op kyosho velgen Proline mulchers op maximizer beadlocks
Nice! Welke lijm gebruik ik best om de banden te lijmen? Men raadt aan om Bison lijm te gebruiken, maar welke? er zijn er wel heel veel... Iemand een linkje naar de juiste? Thanks!
Ik heb gisteren de Harakiri's op de Jconcepts Rulux wielen gemonteerd. Ik heb alles ontvet en netjes afgekuist. Ik ben maar matig tevreden over het verlijmingsresultaat maar volgende keer neem ik meer tijd. Praktisch heb ik ook een vraag... Ik rijd 4s met 18-54 vertanding en heb nu merkbaar veel minder power dan met de stock Talons. Waar ik vroeger 4 meter ver kon springen (+/-70cm hoog) haal ik nu nog maar de helft. Wel overduidelijk veel beter stuurgedrag en veel makkelijk te corrigeren in de lucht. Komt dit verschil enkel door het soort band? En moet ik dan ook anders gaan vertanden als ik op deze combinatie ga blijven rijden? Of moet ik gewoon op 6s gaan rijden? Hoe doen jullie dat? Puur de vergelijking tussen de stock Talons en de Harakiri's? De Harakiri's hoor je duidelijk happen in het gras (nat en droog) terwijl de Talons er met een dof gebrom over blazen en baloonen. Op straat is het toch wel opletten met de Harakiri's, Hier in de straat heb ik zonet ontdekt dat 2 ogenschijnlijk dezelfde betonnen straten dag en nacht verschillen. In de ene straat krijg je maar 50% gas op de straat gezet en in de andere straat trek je constant wheelies en bij te gretig op de rem gaat hij over de kop. Baloonen doen ze niet. Fotootje volgt als de kap gespoten is.. Greetz!
Als de omtrek van de band verschilt(dus de talons hoger zijn) dan moet je ook een paar tandjes omhoog met de pinion. Verstuurd van mijn GT-I9300
Maar als we het verder over de e-revo gaan hebben kan dat net zo goed weer in het juiste topic, deze was toch bedoelt voor foto's van velgen op de e-revo? Zoveel foto's zie ik niet ;-)
Hier zijn de foto's: Stock Talons, JcConcepts Rulux met LRP Harakiri's en Desperado's 1/2"Offset met Proline Trenchers 3.8"