kan iemand mij vertellen hoe ik de e-sky simulator op windows 7 kan spelen? Alvast bedankt Gr,Ricardo
win 7 Hoi, Ik ken die sim niet, maar als je op het exe bestand van je sim gaat staan, rechtermuis en dan eigenschappen, kan je de compatibiliteits modus instellen, bv xp SP3, zou dan moeten werken, zoniet komt windows 7 met de mogelijkheid om software conflicten op te sporen, met wat geluk zoekt win 7 dan online naar de juiste drivers. Grtz BoB
Hij werkt gewoon op Windows 7 hoor. Doet hij dat niet, dan kan het aan enkele dingen liggen, waaronder: Je hebt niet de nieuwste versie van DirectX (Microsoft DirectX) Je hebt geen videokaart drivers geïnstalleerd (Afhankelijk van fabrikant)
Ga je met FMS aan de slag steek dan de USB stekker in je computer, waarna je FMS opstart. Je ziet vervolgens het getoonde venster. Krijg je een waarschuwing dat het bestand D3DRM.DLL ontbreekt (vista en windows7) sluit dan FMS af en download dit zip-bestand, stop de inhoud ervan in de programmadirectory van FMS en start daarna FMS weer op. Als alles werkt kies je nu in het menu ‘Bediening’ de optie ‘Analoge bediening’. Je krijgt dan een keuzemenu waarin je de optie ‘Joystick interface’ kiest. Vervolgens klik je op de knop ‘Toekenning / Kalibiratie’ in het venster wat vervolgens wordt getoond. Krig je de waarschuwing "Error while getting proc address for flat thunks" klik dan rechts op het FMS icoon en ga naar de de tab 'Compatibiliteit'en haal het vinkje weg bij 'Dit programma uitvoeren in compatibiliteitmodus voor:' Groeten Martin
Nou, bij mijn oom doet hij het gewoon zonder aanpassingen op Windows 7. Wel kregen we de melding 'De library d3drm.dll kan niet gevonden worden.' Dit is een onderdeel van DirectX. Vandaar dat ik aangaf dat daar het probleem kon zitten. Echter, geeft de TS niet aan tegen welk probleem hij aan loopt dus het is zoiezo een beetje gissen.