Hallo luitjes, Ik kom er net achter dat ik geen gamepoort op mijn PC heb zitten. Nu wil ik gebruik gaan maken van een adapter welke van USB -> gamepoort omzet. Werkt dit met Easyfligt? Zo niet met welke programma's wel? Alvast bedankt, Philip
Die adapters bestaan idd. Ik heb er 1 om mijn joystick aan mijn laptop te koppelen. ff langs de plaatselijke computer staore PS: mocht het niet lukken dan wil ik de Gamebird wel van je overnemen. Ik ben er nogsteeds naar opzoek. :wink: (ik heb wel een PC staan met een gamepoort)
Ja ik weet dat ze bestaan. Maar of ze werken met easyfligt is weer de vraag. Enne ik doe hem voorlopig niet weg heb hem net 2 dagen. We hebben thuis 6 computers staan waarvan 4 zeker een gamepoort hebben. Alleen deze staan niet op mijn kamer. Maar als het niet werkt trek ik daar de gamport wel uit en druk ik hem in mijne. Krijg ik waarschijnlijk wel mijn broertje op mijn nek, maar die kan ik wel aan. Maar misschien of iemand weet of het werkt?
Ja, die dingen werken goed met standaard Joysticks en de Gambird is niets bijzonders. Ik heb er één ook daadwerkelijk zo aangesloten voor een collega piloot.
Gewoon een simpel geluidskaartje installeren van een euri of 10, daar zit meestal wel een gamepoort op ! Heb ik ook gedaan, geef geen enkele probleem ! gr Gert
Ahja die heb ik nog wel ergens liggen. Ik had wel zo'n los setje met 2 USB poorten alleen die zit nu in mijn broertjes PC. (er maar eens uitslopen denk ik )