hallo, ik wil van de winter een EDF jet gaan bouwen. Ik weet alleen bij god niet waar ik moet beginnen met zoeken. Ik heb namelijk een paar wensen, en uit de texten op de meeste modelbouw sites wordt ik niet echt veel wijzer..... hij moet er een beetje mooi uit zien, dat het dus op een echt vliegtuig lijkt, niet zo'n vliegende vleugel.... en als het kan moet hij oowk nog een beetje makkelijk vliegen, hij hoeft niet snel te zijn, hij moet mooi zijn. Ik kan heel goed vliegen, maar zo'n jet is denk ik altijd wel wat lastiger.... als iemand, plaatjes, sites, tips, links of andere sugesties heeft, zeg het dan ff aub Groetjes Sander
Sander, Kijk even bij RBC kits daar moet zeker een jet bij staan die jouw aan staat. http://www.rbckits.com/shop/ Je geeft al aan dat je heel goed kunt vliegen en dat maakt het eenvoudig dan is elk EDF model geen probleem. Het grote vraagteken is dan wil je een zelf te bouwen model of een ARF model. Zou zeggen begin hier eens met topics te lezen en kijk dan eens naar wat jij zou willen bouwen / vliegen. Ton
ik zal inderdaad wel ff wat rondneuzen en wat lezen, en als ik iets heb gevonden dan zal ik dan nog wel een vraag stellen of het geschikt is. P.S: die site van rbc kits ziet er mooi uit groetjes Sander