Een hele zondag vliegen in December 2003

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door SecretarisPMF, 21 aug 2003.

?

Ik deel een dagje indoor vliegen liefst als volgt in:

1. Gezellig een dagje vliegen met verschedene piloten

100,0%
  2. Ik zie zo'n sunrise sunset wel zitten

0 stem(men)
    0,0%
  3. Ik heb een ander voorstel, die ik hieronder aanbreng

0 stem(men)
    0,0%
  1. Geachte indoorvlieger,

De pampa modelfighters, die reeds een 4 tal jaren actief zijn in het indoor vliegen willen een een hele dag vliegen dus van 9.00 uur tot minimum 17.00 uur.

Nu onze vraag wat hebben de meeste piloten het liefst.

Ik had graag een sunrise sun set wedstrijd gevlogen met een 5 tal teams die wil zeggen dat er maar een 50 tal piloten 10 piloten/ team kunnen van
    genieten. ( hier zou de bedoeling zijn dat de rondes worden geteld en er moet altijd een model in de lucht zijn grond raken mag niet tijdens de vlucht) het lijkt mij tof om dit te organiseren maar dan moet ik teams vinden, die een aantal afspraken willen maken betreffende frequenties ;-)
    Ieder team levert juryleden.

OF we kunnen een gewone fly in houden gewoon gezellig vliegen in categoriën natuurlijk zoals in Alphen maar onze zaal is iets kleiner 45 op 25

Graag jullie meningen en of andere ideeën

2. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Beide kan en ik kom dit indoor seizoen ook weer gezellig bij jullie vliegen.

Alleen mogen we dan bij de sunrise-sunset ook de lipo's gebruiken? :twisted:

3. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Dat gaat aleen maar lukken met lipo's..
    Een paar parallel geschakeld, en de zender met een paar piloten delen, kunnen we gelijk de langste indoor vlucht voor het record boek noteren.

4. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

He dat wordt gelijk weer eens interesant om daar iets speciaals voor te gaan bouwen.

5. Hoe er gevlogen wordt zou ik nog niet kunnen zeggen de bedoeling is gewoon per team een model in de lucht te hebben een hele dag plezier maken. Let wel eten en drinken mag niet in de zaal he.

Regels wil ik wel opstellen in samenspraak maar het is niet de bedoeling om dit met een model te doen, als het dit wordt natuurlijk, het bestuur moet nog beslissen, daarom vroeg ik jullie mening.

Let wel Blimps sluit ik voor deze formule uit, een beetje lood eruit en je kan tussendoor naar huis gaan tot 's avonds :wink:

6. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Blimps zijn automatisch uitgesloten: ze vliegen niet, ze zweven :D

7. Arjen van Viegen

Arjen van Viegen

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Stel voor het aantal deelnemers per team niet van te voren vast te leggen en ook het "wedstrijdelement" van het rondentellen te laten vervallen. Dan op zich wel belangstelling... :)

8. Harold

Harold PH-SAM

Lid geworden:
    16 aug 2002
    Luchtschepen varen :wink:

Wedstrijden spreken mij totaal niet aan (ben al de beste :lol: ).
    Keertje paaltje rammen of limbo als geintje tussendoor wel grappig, maar verder ben ik dus pure recreant. Fly-in vind ik wel leuk.

10 man per team lijkt me wel erg veel trouwens. Hebben ze bij Pampa zoveel indoor vliegers dan?

9. Dit jaar starten wij met zo'n 15 piloten van eigen club

10. Zoals de reactie hier liggen denk ik dat we het dit jaar nog op een dagje vrijvliegen gaan houden, en tegen begin volgend jaar iets uit te werken voor december 2004.

We zullen jullie zeker nog berichten waar hoe en wanneer de meeting doorgaat. (wanneer is 28 december) maar de rest weten we nog niet we hebben van de zaal nog maar een weekje bevestiging en weten zelf niet welke van de 7 gemeentelijke sporthallen het wordt. Wij hopen houthalen centrum dat is de grootste ;-)

Deel Deze Pagina